Vraag

Al bijna een week geen internet en tv bij storing glasvezel

  • 14 November 2022
  • 5 reacties
  • 40 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Sinds afgelopen woensdag hebben wij geen internet en daardoor ook geen tv meer. Zaterdag kon er eindelijk een monteur komen, echter is het hem helaas niet gelukt om de storing te verhelpen. Er werd gezegd dat er maandag tussen 8.00 en 12.00 uur een monteur kwam om het probleem te verhelpen.

Na enige tijd wachten en geen bevestiging te hebben gekregen toch maar gebeld, wat blijkt dat de monteur vandaag niet komt..

Het probleem voorgelegd dat wij thuis moeten werken en dit nu al niet meer mogelijk is sinds woensdag, echter was hier geen oplossing voor en moeten wij maar wachten tot de monteur ergens deze week langskomt.

 

Graag hoor ik wat de mogelijkheden zijn waar in wij elkaar tegemoet kunnen komen


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hoi @Pdk144, welkom op het forum! Onhandig om zonder diensten te zitten, vooral ook als de vervolgstappen onduidelijk zijn. Dank voor het alvast vullen van je forumprofiel. Daarmee heb ik gelijk een kijkje genomen. De monteur van zaterdag heeft vastgesteld dat het probleem in de glasvezelkabel zit. Om dit dan te herstellen hebben we KPN Netwerk nodig. De monteur heeft een technische melding voor hen aangemaakt. KPN Netwerk neemt vervolgens contact op voor de afspraak. Dit kan ook zijn dat je een mail krijgt met daarin een link om zelf een moment te plannen. Ik zie hier namelijk niet terug dat er een afspraak was voor vanmorgen. Controleer voor de zekerheid of je een e-mail hebt gekregen, misschien in de spam. Als dat niet zo is, dan kan ik je op het moment alleen vragen af te wachten tot er contact wordt opgenomen. 

 

Heb je eventueel ook een of meerdere mobiele abonnementen van KPN? Zo ja, dan kunnen we die voorzien van een extra, gratis, databundel zodat je die als hotspot kunt gebruiken. 

Goedemorgen,

 

Dank voor de reactie, dit had ik inderdaad ook al gehoord van de dame aan de telefoon, ik ga het afwachten mbt de monteur, echter had de monteur van afgelopen zaterdag duidelijk vermeld dat er iemand vandaag zou langskomen tussen 8.00 en 12.00 en dat ik daarvoor thuis moet zijn, dat was balen. Ik heb geen mobiele abonnementen bij KPN, is er andere mogelijkheid?

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen,

 

Dank voor de reactie, dit had ik inderdaad ook al gehoord van de dame aan de telefoon, ik ga het afwachten mbt de monteur, echter had de monteur van afgelopen zaterdag duidelijk vermeld dat er iemand vandaag zou langskomen tussen 8.00 en 12.00 en dat ik daarvoor thuis moet zijn, dat was balen. Ik heb geen mobiele abonnementen bij KPN, is er andere mogelijkheid?

Ai, balen dat je geen 06 nummers bij ons hebt ondergebracht zodat we daar data aan toe konden voegen @Pdk144. Omdat dat niet lukt, heb ik net een noodpakket voor je aangevraagd (mifi router). Deze zal morgen voor je klaarliggen bij de Karwei en je ontvangt hiervan nog een sms bericht ter bevestiging! 

Beste @JanZ_ 

Bedankt voor het snelle regelen van het noodpakket hierdoor konden wij gelukkig deels ons werk doen. 
uiteindelijk hebben wij 10 dagen zonder internet en tv gezeten en ondertussen wel weer de factuur. Nu zag ik dat ik geen vergoeding kon krijgen omdat het met de glasvezel te maken had, die tenslotte door een andere monteur kapot is gemaakt bij de onderburen, waardoor wij zonder internet en tv zaten (en dus ook zonder onze extra diensten). 

wat ik erg vreemd vind gezien wij hier wel de lasten van hadden 10 dagen, terwijl het probleem oorspronkelijk heeft plaatsgevonden bij KPN. Wat kunnen wij nu het beste doen? 
 

alvast bedankt voor de moeite! 

 

Reputatie 7
Badge +12

Beste @JanZ_ 

Bedankt voor het snelle regelen van het noodpakket hierdoor konden wij gelukkig deels ons werk doen. 
uiteindelijk hebben wij 10 dagen zonder internet en tv gezeten en ondertussen wel weer de factuur. Nu zag ik dat ik geen vergoeding kon krijgen omdat het met de glasvezel te maken had, die tenslotte door een andere monteur kapot is gemaakt bij de onderburen, waardoor wij zonder internet en tv zaten (en dus ook zonder onze extra diensten). 

wat ik erg vreemd vind gezien wij hier wel de lasten van hadden 10 dagen, terwijl het probleem oorspronkelijk heeft plaatsgevonden bij KPN. Wat kunnen wij nu het beste doen? 
 

alvast bedankt voor de moeite! 

 

Graag gedaan hoor en jij bedankt voor deze terugkoppeling @Pdk144

Je geeft aan dat je geen vergoeding kon krijgen omdat het met iets met glasvezel had te maken; hoe kom je precies bij deze informatie? Heeft iemand je dit verteld of heb je dit ergens gelezen? Storing is storing, en als jij voor diensten hebt betaald waar je geen gebruik van hebt kunnen maken, dan moet dat natuurlijk worden rechtgezet. Daar gaan we anders onderling verder wel uitkomen hoor, maar ben wel even benieuwd hoe je aan deze informatie komt, hoor het graag!