Beantwoord

Experia Box v8

  • 1 April 2021
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

De laatste paar dagen valt mijn modem regelmatig uit. Ik heb alle stappen al ondernomen die geadviseerd worden

icon

Beste antwoord door Janh1969 4 April 2021, 15:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom terug @Janh1969!  Bedankt voor je topic. Valt het modem helemaal uit of bijvoorbeeld alleen de wifi? Welke stappen heb je allemaal al ondernomen om dit opgelost te krijgen? 

Hallo, het probleem is opgelost. Heb een nieuw modem ontvangen (Experia V10). Nog bedankt voor het snelle handelen.

Reputatie 7
Badge +17

Goed om te horen @Janh1969! We zien je hier graag terug in de toekomst :sunglasses: