Beantwoord

Experia Box V8 modem

  • 4 April 2021
  • 1 reactie
  • 159 keer bekeken

Ik zou graag m'n gedateerde Experia Box V8 modem willen laten vervangen door een nieuwer exemplaar, omdat hij dagelijks problemen oplevert in de zin van dat hij uitvalt. Een keertje van het stroom afhalen lost het probleem dan vaak wel weer op, maar helemaal stabiel is ie niet meer. tevens is mijn laptop frequent van internet verbinding af 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 4 April 2021, 19:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @elstenj, welkom op ons forum! Balen dat je problemen met jouw verbinding ervaart. We kunnen de Experia Box V8 niet zomaar omruilen, maar ik kijk graag of ik je kan helpen bij het vinden van een oplossing voor de wegvallende verbinding. Allereerst wil ik je vragen de Experia Box een reset te geven. Hiermee worden de instellingen terug gezet naar de fabrieksinstellingen. Dit zou voor verbetering moeten zorgen. Daarnaast kan ik je ook aanraden eens naar de Wifi Manager te kijken. Hiermee kan je namelijk het beste uit jouw wifi verbinding halen. Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager twee keer.