Beantwoord

Geen bevestiging van aanbieding gekregen

  • 28 March 2021
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Hallo ,

Na een telefoon gesprek en een aanbieding hebben gekregen voor tv/internet zou ik een bevestiging krijgen via de mail .

Maar die heb ik nooit ontvangen . Ik heb woensdag/donderdag contact gehad. mvg velliam

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 30 March 2021, 14:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Yo1967! Goed dat je hier aan de bel trekt! Je hoort binnen maximaal 24 uur een bevestiging van je bestelling/ wijziging te ontvangen, dus ik ben bang dat er iets niet goed gegaan is. Welke aanbieding heb je precies gehad en heb of ben je gebeld? We kunnen er in ieder geval samen naar kijken:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer en de geboortedatum van de contractant?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!
Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!