Beantwoord

Hoe krijg ik ondersteuning na het uitvoeren van de snelheidtest van KPN wifi?

  • 27 June 2020
  • 4 reacties
  • 40 keer bekeken

Goededag,

Mijn nieuwe wifi verbinding is helaas niet overal wat ik er van gehoopt had. Tot mijn teleurstelling zag ik ook nog eens dat er nu een aanbieding geldt waarbij je gratis versterkers ontvangt: die zouden voor mij perfect zijn. 

Ik heb de snelheidstest uitgevoerd en de meeting 2x gedaan: 7 mbs en na de "verbeteringen" was het 3 mbs. Toen kreeg ik dit scherm:

 

Wat ik hierna ook doe, ik word altijd teruggeleid naar de snelheidstest, die ik dan weer opnieuw moet uitvoeren. Ondertussen weet ik wel dat mijn internet slecht is en zou ik graag verder geholpen willen worden. Ik heb bekabelde aansluitingen naar de ruimte waar het internet slecht is, dus ik verwacht dat de oplossing vrij eenvoudig is.

Ik hoor graag hoe ik 'ondersteund' kan worden, zoals aangegeven wordt na de speedtest.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Jacco

icon

Beste antwoord door Nick83 27 June 2020, 10:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U heeft een DSL verbinding die misschien niet zo snel is?

Direct naast de router de router is de snelheid 100mbs; wat dat betreft geen problemen dus. Het gaat mij er overigens ook meer om dat er wordt aangegeven dat ik na de snelheidsmeting verder geholpen kan worden, maar dat ik dit vervolgens nergens kan vinden.

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u de WiFi manager via de app gedaan? Probeer hem dan eens via de website.

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

En ga op een plek in huis staan waar de WiFi slecht is, maar nog net voldoende voor internet.

Wat bedoelt u overigens met "nieuwe wifi verbinding" in uw startpost?

Via de website werkt het wel. Handig zo'n speciale app :wink: Bedankt voor de hulp! Probleem is (voor nu) opgelost!