Beantwoord

Identiteitsfraude: bestelling op mijn adres gedaan

  • 8 January 2020
  • 2 reacties
  • 121 keer bekeken

Ik ontvang een brief van KPN op mijn adres met een andere naam. (R.A.Ahmadi) die woont hier niet. Er is een bestelling geannuleerd door R.A.Ahmani. In de brief op mijn adres wordt verzocht om binnen 14 dagen het installatiepakket terug te sturen. Ik vermoed dat er sprake is van identiteitsfraude.

Ik ontving vandaag ook van de opticien Hans Anders uit Veendam ook een brief over een bestelling op mijn adres maar ook hier een verkeerde (niet westerse ) naam. 

Ik wil verder geen gedoe met KPN.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 8 January 2020, 21:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @camber2, welkom! Wat een ontzettend naar verhaal! Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet blij mee bent. Wil je reageren op het privébericht dat je van me krijgt? Dan help ik je er verder mee. 

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor je reactie! Het lijkt voor jou allemaal in orde, dus maak je er geen zorgen over. Ik heb een melding gemaakt bij onze security afdeling. Als zij nog informatie van je nodig hebben, zullen ze contact met je opnemen. Ik ga er vanuit dat je niets meer van ons hoort!