Vraag

Ik heb geen WiFi meer op mijn laptop

  • 10 November 2022
  • 9 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik kan niet meer draadloos werken op laptop


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

😥

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Ienke en welkom hier op ons forum :)

Kun je nog steeds niet draadloos werken op je laptop? Ik help je hier uiteraard graag mee verder maar heb dan wel wat meer informatie nodig! Werken andere apparaten die verbonden zijn met de wifi nog wel? En wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om dit probleem te verhelpen? Wat ik je sowieso alvast aan kan raden, is om eens aan de slag te gaan met de KPN wifi manager. Wat in dit soort situaties ook wel eens wil helpen, is om de wifi even helemaal opnieuw in te stellen op je laptop. Daarmee bedoel ik dat je het wifi netwerk eens verwijdert om vervolgens opnieuw verbinding te maken. Ik hoor in ieder geval graag weer van je!

Ik heb gereset. Met stroom laad laptop op. WiFi heb ik op alle apparaten

 Bij draadloos werken op laptop niet 

Gr Ienke

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt voor de toelichting @Ienke!

Is jouw wifi netwerk wel zichtbaar op je laptop als je in het lijstje kijkt van beschikbare draadloze netwerken?

Het probleem moeten we denk ik wel zoeken in de hoek van je laptop. Als het een probleem met de wifi zelf is dan hadden andere apparaten hier ook hinder van ondervonden en ik begrijp dat hier geen sprake van is. 

Klopt het zal aan de laptop liggen. Mogelijk batterij of zo. Vrijdag ga ik naar de winkel

Reputatie 7
Badge +12

Klopt het zal aan de laptop liggen. Mogelijk batterij of zo. Vrijdag ga ik naar de winkel

Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat de batterij hier de boosdoener is maar ze zullen in de winkel ongetwijfeld verder kijken @Ienke!

Laat je ons nog even weten wat hier uit is gekomen?

Zeker zal.het laten weten 

Reputatie 7
Badge +12

Zeker zal.het laten weten 

Super, wacht ik dat even af en voor nu een fijne avond toegewenst!

Voor u ook.een fijne avondÂ