Vraag

Internet werkt niet, KPN helpt niet

  • 5 November 2022
  • 6 reacties
  • 153 keer bekeken

Hoi, ik woon in een grote nieuwbouwtoren in Den Haag, en heb hier een KPN glasvezel 1000mb/s abonnement gekocht. Dat werkte ook meestal prima, totdat donderdag 27-10-2022 het internet wegviel. Hier een timeline:

 

  • 27-10-2022 internet valt uit 
  • 27-10-2022 contact met klantenservice opgenomen, monteurafspraak gemaakt voor zaterdag
  • 29-10-2022 monteur komt langs. Het is een kabel kruising (?) en hij kan het niet oplossen. Hij zegt dat hij ervoor zorgt dat maandag een ander monteur langskomt.
  • 29-10-2022 noodpakket bij KPN aangevraagd
  • 31-10-2022 geen monteur. Bij KPN gebeld, vervolgens bij KPN Netwerk gebeld. Ondanks wat de eerste monteur me vertelde, was er geen afspraak gemaakt. Zelf een nieuwe afspraak voor vrijdag gemaakt. 
  • 31-10-2022 geen noodpakket in de post. Opnieuw naar KPN gebeld. Het zou nu wel moeten komen.
  • 01-11-2022 geen noodpakket in de post. Opnieuw naar KPN gebeld. Eens iemand aan de lijn gehad die wel wilde helpen. Er was tot nu toe geen noodpakket besteld. Zij kon het gelukkig wel fixen.
  • 02-11-2022 noodpakket is aangekomen. Het is iets, maar helaas niet snel genoeg voor 2 mensen die tegelijkertijd moeten werken
  • 04-11-2022 weer geen monteur. Naar KPN Netwerk gebeld, monteur heeft een “telefoonstoring” en ze weten dus ook niet waarom hij niet kwam. Hij gaat me terugbellen (tot nu toe niet gebeurd)

Kunnen jullie dit a.u.b. oplossen? Ik ben zo ontzettend klaar mee hier achter aan temoeten lopen- is dat niet de taak van KPN? 

 

Excuses voor mijn slechte Nederlands

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Erocore, welkom op het forum. 

Wat ontzettend naar dat dit zo moeilijk heeft moeten verlopen. Is er inmiddels een monteur bij jou geweest en is het ook opgelost?

Ik hoor graag van je. 

Hi @Alex_P dank voor je vraag. Nadat ik een aanmaning heb gestuurd wordt ik idd gebeld door een ander team van KPN, en heb een nieuwe afspraak met KPN Netwerk kunnen maken. Vandaag had dus een monteur langs zouden moeten komen. Maar er kwam niemand. Gebeld en gevraagd: er stond geen afspraak in het systeem ????

 

Ik zou op dit moment gewoon het blijst zijn als ik mijn contract kon beeindigen. KPN heeft duidelijk geen interesse aan mijn internet, maar ik heb het wel nodig!!!!!!!!!!!😭

Een update van de timeline:

 

  • 04/11/2022 gebeld door KPN, helaas gemist
  • 08/11/2022 een “bel ons terug” email van KPN gekregen nadat ik een aanmaning had gestuurd
  • teruggebeld; er wordt gezegd dat ik, als ik wil dat mijn internet gefixt wordt, “ook bereikbaar moet zijn”. Maar ik wordt pas 1x gebeld en je kan me anders ook prima per email bereiken!!!!!! Verder wordt gezegd dat KPN netwerk me terug gaat bellen voor een afspraak
  • 09/11/2022 KPN Netwerk belt en we maken een afspraak voor 15/11/2022 
  • 15/11/2022 Geen monteur langsgekomen. KPN gebeld, doorverwezen naar KPN Netwerk, doorverwezen naar een of ander sub-ondernemer, die niks van mij wist. Nog eens naar het andere KPN team gebeld: er stond wel een afspraak, maar ja er kwam dus niemand langs. 

Dit is gewoon niet meer te doen.

  • 16/11/2022 Met KPN gebeld, een monteur gaat me de komende dagen bellen voor een afspraak. Dit is ook de laatste keer dat ik belde, na over 20x moet het wel genoeg zijn, dus beter lukt dit
  • 17/11/2022 Mijn vriendin wordt door KPN Netwerk gebeld en heeft voor 18/11/2022 een afspraak kunnen maken
  • 18/11/2022 Ik wordt door KPN Netwerk gebeld en ze zeggen dat geen monteur komt, nieuwe afspraak gemaakt voor 19/11/2022
Reputatie 7
Badge +24

Nogmaals, ontzettend naar! Ook al gaat dit helemaal om ons heen als provider, zou ik mee mogen kijken? 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?