Beantwoord

Lijn is overgenomen door andere provider. Nu geen internet

  • 26 January 2021
  • 5 reacties
  • 53 keer bekeken

Badge
Ik tekende een contract met KPN, na een maand stopte het internet met werken en KPN beweert dat een andere provider mijn internet heeft overgenomen, ik heb gebeld en gezegd dat ik het er niet mee eens ben. Nu heb ik geen internet en moet ik een rekening betalen, maar wat moet ik betalen als er geen signaal is?
icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 26 January 2021, 15:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @M.Lukowski, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Ik kijk graag even met je mee hoe dit zit, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? 

Badge

Gedaan

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @M.Lukowski, ik zie dat er afgelopen donderdag een melding doorgezet is naar mijn collega's van de spoed&herstel afdeling. Zij hebben dit ook in behandeling. Je hebt hier toen ook een sms bericht over gekregen met hun directe nummer met toegangscode. Voor de zekerheid heb ik die je die in een privébericht nog een keer toegestuurd. Voor vragen over  de voortgang wil ik je vragen hierover contact met hen op te nemen.

Badge
Ik antwoordde in een privébericht. De vraag is hoe lang ik moet wachten zonder internet waarvoor ik betaal? Ik wacht al 3 weken op iemand om iets te doen.
 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Daar kan ik helaas niets over zeggen, mijn telefonische collega's via het nummer dat ik stuurde kunnen je hier hopelijk meer over vertellen.