Vraag

Mijn abonnementskosten zijn hoger na verhuizing

  • 15 November 2022
  • 10 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik ben al >7 jaar trouwe internet klant bij KPN. Ik ben recent verhuisd en heb netjes op tijd aangegeven dat ik van adres wijzig. Ik heb zelf mijn WiFi doos verwijderd uit m’n oude woning en zelf geïnstalleerd in de nieuwe woning. Toch is er op een of andere manier nu sprake van een hoger maandtarief op m’n nieuwe woning. Ik wil graag m’n oude tarief terug.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoe groot is het verschil? U weet dat KPN elk jaar 1 keer de prijs iets verhoogt? Dat doet KPN al vele jaren.

Van 33eur naar 43eur

Reputatie 7
Badge +7

33 is wel heel heel weinig, en 43 is ook goedkoop.

Reputatie 7
Badge +24

33 is wel heel heel weinig, en 43 is ook goedkoop.

Ja. Maar het is wel 10 euro. Teveel voor een jaarlijke prijsverhoging. Dat is steeds maar een paar euro, hoogstens 3 of 4.

@WytseS kunt u pagina 2 van de facturen eens bekijken? Misschien hier schermafdrukken plaatsen? Ik vermoed dat er een korting weg gevallen is ofzo.

Was u vroeger klant van Telfort? 

 

@Nick83 - ik heb de 2e pagina van twee recente facturen bijgevoegd. Ik zie dat er een korting “zolang je abonnement loopt” niet meer wordt gegeven. Is dat correct? Want ik ben nog gewoon klant

Reputatie 7
Badge +24

Ja u moet hem zelfs voor een paar dagen terug betalen. U kunt bellen naar KPN: 0800-0402. En vragen of ze die korting er weer bij zetten. Maar ik weet niet of ze dat doen.

Reputatie 7
Badge +7

Misschien is er een reden voor dat de korting stopt. Wel onwaarschijnlijk, daadwerkelijk even bellen en laten onderzoeken. 

Reputatie 7
Badge +24

Die korting vervalt heel vaak als er iets veranderd. Soms krijgen klanten hem terug als ze bellen. Vaak ook niet.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @WytseS en welkom hier op ons forum!

Ik zie dat de community ook al met je mee probeer te denken :) Heb jij hier inmiddels contact over gehad met de klantenservice en zo ja, wat is hier precies uitgekomen?