Goedemorgen,
Ik heb glasvezel van KPN en de nieuwste Experia box.
Ook heb ik 2 SuperWifi punten. De monteur heeft destijds alles goed en op de juiste plekken geïnstalleerd. Toch ondervinden wij problemen met de WiFi.
Op het moment dat er 3 of meerdere personen zijn verbonden op het WiFi netwerk gaat deze super traag en reageert soms helemaal niet.
We hebben verschillende opties geprobeerd zoals, opnieuw instellen van de Experia box, reset knop, SuperWifi op andere plaatsen, stekker eruit en weer terug helaas zonder succes. Waar kan dit aan liggen?
Daarnaast wil ik graag weten of het mogelijk is de netwerk naam via KPN te veranderen. Daarmee bedoel ik een volledig nieuwe netwerk naam. De huidige naam op de KPN box is vanwege ons geloof zeer storend. Wij hebben zelf geprobeerd deze te veranderen. Daarmee krijg je alleen extra netwerk namen en blijft de hoofdnaam te zien.
Ik hoop dat er iemand is die mij hiermee kan helpen.
Bij voorbaat dank.