Beantwoord

Wegvallend wifi met experiabox V10a

  • 7 July 2022
  • 2 reacties
  • 17 keer bekeken

Dag ik zie je bricht en ik heb precies het zelfde al paar keer via de site wifi manager gedaan en die zegt dat het idd niet klopt maar als ze een monteur sturen moet ik het zelf betalen heb een exsperia v10-a modum staat in de woonkamer naast de bank en staat niks storing gevoeligs bij hab begin van het jaar een update gehad en sins toen is het drama maar is het inmiddels al opgelost en wat was het probleem 

*admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 10 July 2022, 20:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

@Namke er zijn geen kosten voor een monteur als het prioriteit veroorzaakt door iets wat van kpn is. Er zijn wel kosten als het probleem veroorzaakt wordt door iets wat van jou is. Bijvoorbeeld er is iets op het modem aangesloten wat storingen geeft. Maar wat is er precies aan de hand?

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Namke en welkom op het forum! Als de Wifi Manager aangeeft dat er iets niet snor zit in de verbinding verwacht ik dat deze met een gratis oplossing komt. Voor monteurs geldt meestal het volgende inderdaad:

@Namke er zijn geen kosten voor een monteur als het prioriteit veroorzaakt door iets wat van kpn is. Er zijn wel kosten als het probleem veroorzaakt wordt door iets wat van jou is. Bijvoorbeeld er is iets op het modem aangesloten wat storingen geeft. 

Dit geldt niet wanneer het om een servicemonteur gaat. Kun je ook een foto sturen van het resultaat dat de Wifi Manager geeft?