Vraag

Windows CE touchscreen verbinden met internet

  • 19 October 2019
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

ik heb een touche screen waar windows CE op draait.

nu wil ik een internet verbinding maken en zegt men dat het alleen kan met een point to point protocol.

wie kan mij helpen?

dit wordt gevraagd.

gebruikersnaam internet provider (kpn)

wachtwoord

lokaal inbelnummer

naam host of domein

ip adres van dns server

verificatie-techniek (al dan niet een terminalvenster gebruikt)


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Welkom op het forum, Hulhuizen, interessante vraag! Ik ben niet echt bekend met Windows CE, dus wellicht stel ik domme vragen. Ik heb even op internet gekeken en ik zie inderdaad de instructie waarbij de gezegd wordt dat het met ptp moet. Maar dat lijkt me voor regulier thuisinternet en dergelijke niet nodig. Wat voor apparaat is het verder, qua merk en type? Heeft dit apparaat ook wifi? Want dan zou je daar op de standaard manier mee kunnen verbinden. 

Reputatie 6
Badge +8

Windows CE is al heel oud en volgens mij ondersteunde het destijds alleen een inbelverbinding via een ingebouwd modem. KPN bied al lang geen inbelverbindingen meer aan. 

Reputatie 7

Het is inderdaad al best oud. Maar ik zie hier wel dat versie 6 van het besturingssysteem in 2013 uitkwam. Dus afhankelijk van hoe up to date het touchscreen van Hulhuizen is, zou wifi tot de mogelijkheden kunnen behoren.