Vraag

4k ontvanger bij een 4k TV

  • 7 October 2019
  • 3 reacties
  • 196 keer bekeken

Goede morgen
Ik krijg vandaag een PHILIPS 50PUS6203/12. Is het dan handig om een 4K ontvanger te nemen? De ontvanger die ik nu heb is geen 4K. En zo ja kan ik deze dan omruilen?

Admin: Bericht afgesplitst van TV ontvanger vervangen

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @jokebeer

Je hebt dus een HD TV ontvanger van KPN. Helaas kun je deze TV ontvanger niet ruilen voor een 4K ontvanger. Dan moet je een 4K abonnement nemen van KPN. Hieronder kun je zien welke abonnementen KPN levert:


Daarnaast is het nog d e vraag of je een 4K abonnement kan nemen, want op jou adres moet minimaal 100 Mbit/s zijn, heb je dit niet? Dan kun je ook geen 4K abonnement nemen. Op deze site kun je kijken wat er mogelijk is op jou adres.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @jokebeer! Ik denk dat @Dennis Schreve het al uitstekend heeft uitgelegd :)

De screenshot van Dennis klopt alleen niet meer, we zijn nét na zijn reactie met nieuwe abonnementen gekomen. Hier lees je er alles over: KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

Een 4k ontvanger is overigens niet essentieel. Er zijn nog niet heel veel zenders die in 4k uitzenden, op dit moment XITE (muziekvideo's), Insight (Sport, Entertainment & Lifestyle) en LoveNature (natuur). Wel is er een aanbod van films en documentaires en ondersteunt de Netflix app ook 4k beelden.
Reputatie 7
Badge +22
Welkom @jokebeer! Ik denk dat @Dennis Schreve het al uitstekend heeft uitgelegd :)

De screenshot van Dennis klopt alleen niet meer,

Hierbij een update van de screenshot:


Stel jouw Hussel samen

Reageer