Vraag

Geen mail na wisselen naar 4k abonnement

  • 10 October 2019
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Omdat we gewisseld zijn naar uhd tv abonnement zouden we volgens de Chat medewerker een email krijgen ter bevestiging en met installatie informatie. Nadat er buiten mijn medeweten om een nieuw extra abonnement afgesloten was, heb ik nog steeds geen mail ontvangen. En je kunt ook niemand bereiken bij dit COMMUNICATIE bedrijf..
Dus komt er nog een email of krijgen jullie dat ook niet voor elkaar?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Hopsakee, jammer om te lezen dat dit misverstand is ontstaan. Ik zoek uit wat er precies is misgegaan. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Hopsakee, ik hoop dat het al is geregeld maar als je nog hulp nodig hebt: laat het me weten!

Reageer