Vraag

Kpn itv app kids foutmelding 400-10004

  • 16 October 2019
  • 10 reacties
  • 98 keer bekeken

Hallo, 

 

Ik probeer naar aanleiding van de recente nieuwsbrief de kpn itv app uit op de tablet om mijn kind filmpjes te laten kijken via de Kids optie. Nu krijg ik bij het starten van het kids gedeelte de foutmelding 'kan de pagina niet lade (400-10004). Alle andere opties om iets te kijken geven deze foutmelding niet. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? 


10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi@spam overflow, ik kan helaas geen informatie achterhalen over deze foutcode. Heb je hier nog steeds last van? Dan zoek ik dit verder uit. Voor de Kidsomgeving is het nodig dat het Pluspakket of het Kidspakket actief is. Verder is de omgeving niet op smartphones te bekijken, wel op tablets. Dat laatste zit dus al goed. Als het probleem blijft bestaan, kun je dan je adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan doe ik daarmee navraag.

Reputatie 7
Badge +28

@spam overflow: Was dit een tijdelijke storing of heb je hier nog last van?

Hallo, ik heb nog steeds last van deze melding. Inmiddels heb ik ook nog weer voor de zekerheid uitgelogd bij de app en weer opnieuw ingelogd, maar nog steeds krijg ik dezelfde melding. 

Reputatie 7
Badge +28

Duidelijk, dan controleer ik de instellingen en ga ik navraag doen. Kun jij jouw gegevens nog in je profiel zetten en een bericht sturen als dat is gebeurd?

Ik heb nu zo goed als alle info in mijn profiel opgeslagen. 

Reputatie 7
Badge +28

Dank! Alles lijkt goed te staan. Welk merk+type tablet gebruik je?

Ik gebruik een samsung galaxy tab a 10.1 2019 waar ik de app op draai. 

Reputatie 7
Badge +28

Ik heb een eerste reactie van mijn navraag, er is geen storing bekend. Zie je de foutmelding direct nadat je de Kids-omgeving opent, of zie je het ‘pas’ als je een plaatje/video selecteert?

Hallo, als ik de Kids omgeving open, dan komt de foutmelding al, ik heb niet eens de mogelijkheid om te zien wat er in de kids omgeving zit.

Reputatie 7
Badge +28

Ik ben nog in overleg met de appontwikkelaars, sorry dat het even duurt. Het lijkt geen algemene storing te zijn dus we weten niet waar dit mis gaat. Ik kom er op terug zodra ik reactie heb.

Reageer