Melding op tv: inactieve TV standby

  • 25 March 2021
  • 17 reacties
  • 607 keer bekeken

Na vele malen bellen over een klacht dat ik meerdere keren per dag de melding op tv krijg”inactieve TV standby”en knop indrukken anders wordt de tv uitgeschakeld.

Meerdere keren dit kenbaar gemaakt en op advies alle mogelijkheden uitgevoerd.

Telefoniste had dit al meer gehoord en zou het probleem doorspelen en mij 2 dagen nadien bellen.

Zoals gewoonlijk weer niets gehoord en overweg om naar een andere provider te gaan

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

@kpnpet  En u kunt dit niet aanpassen in de TV-ontvanger bij instellingen>standby ? Of is het soms uw TV zelf die vroegtijdig in standby wil ?

Alles al gedaan.

modem gereset, tv-ontvanger gereset,bij instellingen standby uitgeschakeld en het is sinds Telfort overgeschakeld is naar KPN

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @kpnpet. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je deze melding meerdere keren per dag te zien krijgt. Ik begrijp uit jouw verhaal dat een reset het probleem niet heeft verholpen. Valt de tv-ontvanger of de televisie zelf uit wanneer je geen knop indrukt na deze melding?

Reputatie 7

De oorzaak van dit issue ligt in de televisie zelf, niet in de TV ontvanger van KPN.

Waarschijnlijk heb je een Sony televisie. :thinking:

Je moet dan af en toe even het volume een standje hoger of lager te zetten om de TV te laten weten dat je er nog bent.

Hallo, ja dat weet ik maar 2 of 3 keer per dag vind ik veel en het is nooit geweest bij telfort, alleen sinds het KPN geworden is,

Als ik niet reageer stopt de tv

Reputatie 7

Heb je, net als ik, inderdaad een Sony televisie?

Zo ja, dan is deze pagina interessant voor je.

 

Ik heb een Philips en Sony en inderdaad deze al bij allebei uitgezet

Reputatie 7

Ik heb een Philips en Sony en inderdaad deze al bij allebei uitgezet

En op welke van de twee krijg je die melding nu dan nog?

Helaas op beiden tv.

Het euvel zit vlgs mij bij omschakeling van telfort naar kpn .

eerder had ik nergens last van

Reputatie 7

Het euvel zit vlgs mij bij omschakeling van telfort naar kpn .

Nee, dit is puur een instelling van de televisie, de TV ontvanger heeft hier niets mee te maken en dus ook de overgang van Telfort naar KPN niet.

Plaats anders eens een foto van die melding die je krijgt.

 

Reputatie 7

Dat is op de Sony?

Ja klopt maar nogmaals voordat het kpn werd had ik nergens last van.

Reputatie 7

Ja klopt maar nogmaals voordat het kpn werd had ik nergens last van.

En toch heeft dit niets met de TV ontvanger te maken.

Heb je nog altijd dezelfde TV ontvanger of is die vervangen bij de overgang?

Welk type TV ontvanger heb je nu?

De tv ontvangers zijn hetzelfde gebleven van telfort en modem ook

Reputatie 7

Kan je eens een foto plaatsen van de standby instellingen op jouw Sony?

Zet ook de "Power Saving" optie boven de standby instellingen eens uit.