Beantwoord

Nieuwe 4K tv ontvanger aanvragen

  • 7 April 2021
  • 9 reacties
  • 18887 keer bekeken

vraag ik wil graag 3 andere tv ontvanger deze zijn al oud en worden traag en er zit geen 4k 

icon

Beste antwoord door Nick83 7 April 2021, 16:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag beste j.wink

 

 

  dan    zal u naar een hussel abonnement moeten om die 4k decoder te krijgen en om 4k  zenders daar moet u een abonnement op nemen 😀

Reputatie 7
Badge +24

Dat kunt u zelf in MijnKPN doen. Eerst zult u het abonnement aan moeten passen naar en Hussel abonnement als u dat nog niet heeft. En dan kunt u voor € 2,50 extra per maand voor 4K ontvangers kiezen.

Er zijn maar 3 zenders echt 4K. De rest is gewoon HD, net als bij uw huidige ontvangers.

Heeft u nog Motorola ontvangers? Deze kunt u hier om laten ruilen:

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm

U krijgt dan echter geen 4K ontvangers. 

Reputatie 7
Badge +20

@j.wink, welkom op ons forum! Is je vraag hiermee beantwoord?

Reputatie 2

Je bent jaren klant bij KPN. Je hebt een 4K abonnement en wil graag de nieuwste 4 K ontvanger. Dit omdat deze dolby atmos aan kan hetgeen met mijn huidige ontvanger niet het geval is. Wat zijn dan de mogelijkheden? Het antwoord is geen. Bestaande klanten hebben geen mogelijkheden. Ik heb immers 4K en kan dus niet naar 4K gaan. De ontvanger werkt dus die zou eerst kapot moeten gaan. Iemand die mij kan aangeven hoe ik alsnog aan een nieuwe ontvanger zou kunnen komen. Blijkbaar zijn bestaande klanten minder interessant dan nieuwe klanten. Want voor de hardware moet ik zelf altijd het initiatief nemen. Denk aan ontvanger, denk aan modem.

Reputatie 7
Badge +24

@Poembier Een ontvanger toevoegen aan uw abonnement, dan krijgt u het nieuwe felbegeerde kastje. Een maand later haalt u weer een ontvanger van uw abonnement af en dan stuurt u het kastje terug wat u niet meer hebben wil.

Je zou je wel af moeten vragen wat er met dat oude kastje van u gebeurt. Waarschijnlijk word dat gewoon weggegooid. Buitengewoon slecht voor het milieu/klimaat, zo omgaan met goedwerkende apparatuur. En dat omdat u een beetje meer speelgoed wilt.

 

4K tv gekocht en wilde dus een 4k ontvanger bestellen… wat een drama om dit voor elkaar te krijgen! Heb het via mijnKPN geprobeerd, nóg onoverzichtelijker kan bijna niet, heb het telefonisch geprobeerd en meerdere keren bijna 20min. in de wacht gestaan… ik heb het opgegeven. Dan maar geen 4k.

Heb betere tijden gekend bij KPN maar ook deze aanbieder is in verval. 

Je hoeft er niet zo droevig om te zijn. 4k uitzending staat nog in de baby schoenen. Mede door de grote bandbreedte die ervoor nodig is.

Er zijn maar 3 zenders ook in 4k: Xite, Love nature en INplus. 

Verder is de Netflix app 4k, maar die heb je ook al in die mooie 4k televisie 😀. 

Dus als je al nooit naar die zenders kijkt…

De overige zenders zijn en blijven in HD. Die zijn met je huidige ontvanger net zo mooi. 

@Swoosh65 , zie hierboven 

Je hoeft er niet zo droevig om te zijn. 4k uitzending staat nog in de baby schoenen. Mede door de grote bandbreedte die ervoor nodig is.

Er zijn maar 3 zenders ook in 4k: Xite, Love nature en INplus. 

Verder is de Netflix app 4k, maar die heb je ook al in die mooie 4k televisie 😀. 

Dus als je al nooit naar die zenders kijkt…

De overige zenders zijn en blijven in HD. Die zijn met je huidige ontvanger net zo mooi. 

Daar zit wat in. Dank voor je reactie!