Vraag

Opnames en geplande opnames verdwenen

  • 15 November 2022
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Sinds gisteren zijn al mijn geplande opnames verdwenen alsook mijn opnames. Zonder dat ik dit heb gedaan komen spontaan opnames van pokemon in mijn geplande opnames. Heb ook bij itv gekeken en ook daar is alles weg.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Jammer dat ik ba 2 dagen nog geen reactie hoor.

Bij mij waren al mijn  opnames spontaan verdwenen inclusief geplande opnames en krijg spontaan een geplande opnames te zien van pocomon die wij er niet ingezet hebben. Ben niet alleen mijn serie opnames kwijt maar ook andere programma's die ik had opgenomen.

Admin: dubbele topics samengevoegd

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @RoMa-1957, het is heel druk op het forum op dit moment, waardoor we later bij je topic zijn dan gewoonlijk onze bedoeling is. 

Ik lees dat je opnames ineens verdwenen zijn en dat je andere opnames ziet verschijnen die je niet bekend voorkomen. Ben je intussen verder gekomen? Maakt het verschil als je de tv-ontvanger een frisse start geeft? En zie je hetzelfde bij de opnames als je inlogt via de iTV app en/of tv.kpn.com? Zo ja, kan het zijn dat iemand anders thuis nieuwe opnames gemaakt heeft? Ik weet niet of je kinderen hebt natuurlijk, maar dat zou de Pokémon opnames mogelijk kunnen verklaren.