Vraag

rtl lounge speelt gtst tot de reclame

  • 22 October 2019
  • 3 reacties
  • 213 keer bekeken

Het is me opgevallen dat sinds vorige week vrijdag gtst tot de reclame wordt gespeeld en na de reclame begint hij weer opnieuw vanaf het begin waardoor je de einde dus niet kan zien. Ik vraag me af waardoor dit komt en wanneer dit zal ophouden want heb zo geen zin meer om te kijken als het nog lang zo door gaat.


3 reacties

Heb hier dus ook last van. Begin ervan te balen....zo kan je niet meer fatsoenlijk kijken.

Ik neem het op zodat ik die vervelende reclame kan doorspoelen maar na de reclame begint het weer van voren af aan. 

Reputatie 7
Badge +28

Welkom@Cherryliemeyer en@Hannekepooh! Allereerst excuses hiervoor. Er gaat sinds ongeveer een week het een en ander mis in de gids van RTL Lounge. We zijn al in overleg met RTL om hiervoor een oplossing te krijgen. Ik geef jullie meldingen voor de zekerheid door. Op RTL4 zijn deze problemen niet, je kunt de afleveringen misschien tijdelijk terugkijken via RTL4. 

 

-edit- Welk van de uitzendingen nemen jullie op? Ik begrijp dat GTST 's ochtends twee keer, 's middags en 's avonds wordt uitgezonden. Daarmee kunnen wij het iets makkelijker reproduceren.

Op RTL 4 is het tenminste ook in HD te zien!

Via Videolandpakket kun je weken terug en een week vooruit (op RTL 4). En HD.

Reageer