Beantwoord

Het lukt niet om MB's te delen met mijn gezinsleden. Wat is de oplossing?

  • 26 May 2023
  • 4 reacties
  • 33 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven, maar de klantenservice is niet bereikbaar.  Mijn hele gezin heeft een abonnement bij KPN. Ik ben als eerste overgestapt naar KPN, daarna mijn oudste dochter, vorige maand mijn man en vandaag onze jongste dochter.

Het abonnement van mijn eigen nummer, het nummer van mijn man en het nummer van mijn jongste dochter, staan op mijn naam. Alleen mijn oudste (ook minderjarige) dochter heeft een abonnement op haar eigen naam. Alle 4 de nummers staan in mijn KPN-app. Ik ben de enige die deze app heeft. Waarom dit zo is? Geen idee, volgens KPN was dit de beste manier.

Toen wij dit allemaal regelden is beloofd dat zowel mijn man als ikzelf MB's zouden kunnen delen  met de kinderen.  Nu blijkt dat alleen ik MB's kan delen met mijn oudste dochter. In de app Mijn KPN zie ik alle 4 nummers. Als ik naar het nummer van mijn man ga, is daar ook de optie ‘MB's delen’ maar vervolgens is er geen optie om iets te delen met iemand. 
Vanuit mijn eigen nummers kan ik ook alleen MB's delen met mijn oudste dochter, het is niet mogelijk MB's te delen met mijn man of jongste dochter. 

Dit is niet wat de KPN ons beloofd heeft. Wat is de oplossing? Ik wil MB's blijven delen met onze oudste, mijn man met onze jongste.

icon

Beste antwoord door GerritS76 26 May 2023, 19:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

 

Zou je eens willen inloggen en kijken op deze pagina en vervolgens onder Producten → Bekijk uw voordelen controleren of alle abonnementen toegevoegd zijn?

Wanneer dit niet het geval is, kan een moderator (KPN Medewerker) hier op het forum of iemand van de telefonische klantenservice (0800-0402) dit als nog in orde maken.

De telefonische klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 en Zaterdag van 08:00 tot 17:00,

Bij Mijn voordelen staan alleen mijn eigen abonnement en dat van onze oudste. Ik heb geprobeerd die van mij man en jongste dochter toe te voegen, maar dat lukt niet.

 

Bij Mijn voordelen staan alleen mijn eigen abonnement en dat van onze oudste. Ik heb geprobeerd die van mij man en jongste dochter toe te voegen, maar dat lukt niet.

MB's delen met de oudste zou dus moeten werken, met de rest werkt dit dan inderdaad niet. In principe zou zoiets met ca. 3 dagen vanzelf opgepakt moeten worden bij KPN. Als je het sneller geregeld wilt hebben zou je vanavond tot 20:00 uur en anders morgen even moeten bellen zodat een medewerk(st)er van de klantenservice dit alsnog in orde kan maken… of duimen draaien en hopen dat een moderator hier op het forum het nog even (snel) op pakt voor die tijd.

 

Na een telefoontje met klantenservice is het nu opgelost,  staat alles weer gekoppeld en kunnen we mb's delen.

Wel jammer dat dit soort zaken over wacmchttijden en koppelingen niet wat duidelijker vemeld worden. Op de site en in de diverse bevestigingsmails vind je dit soort informatie niet of alleen met diep speuren terug.

Enfin, dit probleem is i.i.g. weer getackeld.