Vraag

Foutcode bij daglimiet verhogen - onbeperkt internet

  • 6 December 2020
  • 5 reacties
  • 136 keer bekeken

Nu al voor de derde dag op rij een foutcode als ik mijn daglimiet (te schofterig voor woorden bij een onbeperkt abo) wil verhogen.

De 1e dag al getracht dt op te lossen met de help desk, wat uiteraard niet gelukt is.

Beste KPN,

Waar halen jullie het gore lef vandaan om vaste klanten op zo'n asociale manier te behandelen?

Bij deze de dwingende oproep om je zaken zeer snel op orde te krijgen!!!!

Admin: eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Nu al voor de derde dag op rij een foutcode als ik mijn daglimiet (te schofterig voor woorden bij een onbeperkt abo) wil verhogen.

Dat kun je wel zeggen, maar andere providers doen precies hetzelfde. Tele2, Vodafone, allemaal 5 GB per dag en als het op is 1 GB erbij via de app of sms.

Helaas werkt het opwaarderen al 3 dagen niet.

Ook klopt de info in de kpn-app niet, daar wordt gesugereerd dat je met een lage beeldkwaliteit ca 1Gb per 1,5 verbruikt. Op de lage kwaliteit doe je ongeveer 1,5 uur met 5Gb.

Al met al wordt je gewoon genaaid doir de valse beloftes van de providers.

 

Reputatie 7
Badge +24

... daar wordt gesugereerd dat je met een lage beeldkwaliteit ca 1Gb per 1,5 verbruikt.

Ik weet niet precies hoe het er staat. En hoe u er gebruik van maakt. Maar voor lage kwatiteit YouTube filmpjes op het schermpje van je mobiel klopt het misschien wel. Als u gaat casten naar een tv kon het wel eens harder gaan.

... daar wordt gesugereerd dat je met een lage beeldkwaliteit ca 1Gb per 1,5 verbruikt.

Ik weet niet precies hoe het er staat. En hoe u er gebruik van maakt. Maar voor lage kwatiteit YouTube filmpjes op het schermpje van je mobiel klopt het misschien wel. Als u gaat casten naar een tv kon het wel eens harder gaan.

Vreemd, je verbruikt toch geen externe data om intern iets te verzenden?

Reputatie 7
Badge +24

Casten is niet intern iets verzenden. Bij casten geeft je telefoon opdracht aan de chromecast om een bepaald filmpje op het scherm van de tv te tonen. De chromecast gaat vervolgens zelf de stream ophalen. De stream loopt niet via de telefoon. De stream die de chromecast ophaalt kan dan ook veel meer data verbruiken dan de stream die de telefoon zelf ophaalt bij het bekijken op het kleine schermpje van de telefoon zelf.

https://geekko.tech/nl/streaming/alles-over-chromecast/

Â