Vraag

Klacht over verlengen

  • 24 October 2019
  • 7 reacties
  • 165 keer bekeken

Wat behandelen jullie vaste klanten slecht. Onvoorstelbaar 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @Mmh , kun je misschien duidelijker zijn.

Wat voor concrete vragen/opmerkingen heb je?

 

Nou, ik werd voor ca 3 weken terug door Redwar gebeld of ik mobiel abonnement wou verlengen. Dit wilde ik wel. Wilde wel ff met mijn man overleggen. Dus zou Redwar maandags terug bellen..Toen zei hij ineens, ohh maar u kunt eigenlijk helemaal niet verlengen. Dit kan alleen als u ook een nieuwe mobiel aanschaft. Deze had ik eigenlijk niet nodig. Dus afgesproken dat hij einde oude abonnement in januari terug zou bellen. Toen kwam ik via internet erachter dat ik het best had kunnen verlengen zonder aanschaf nieuwe telefoon.  Dan zou abonnement gewoon pas in januari in gaan. Dus heb ik weer contact met jullie gehad. Ik zou voor 25 euro 30 gb krijgen ivm de verdubbelaar. En ik hoefde geen aansluitkosten voor kids te betalen.En ik zou er een 2 abonnementen bij nemen bij jullie voor onze kinderen. Dan kon ik met hen delen. Toen ik belde was verdubbelaar niet meer. Omdat ik verkeerd was ingelicht zou ze er een mooie aanbieding van maken.  Mijn man zei neem er ook gewoon gelijk een nieuwe samsung s10e bij. En een refurbished iphone 7 voor onze zoon. 

Na enig overleg met een collega van het meisje wat ik sprak  bood ze mij 6 euro per maand korting.En ik hoefde geen aansluitkosten te betalen.

Omdat het nog beduidend meer was Wat ik per maand moest betalen dan wat de eerste collega beloofde zou ik het in de avond mijn man ff voorleggen en dan zou ze mij de volgende ochtend terug bellen. Dat deed ze ook netjes.

Ik wilde het rondmaken. Toen zei ze ineens ik moet mijn aanbod intrekken. 

Ik kan echt niet anders zei ze.

Wat was ik boos en teleurgesteld.

Ik had mijn oude telefoon die avond ervoor al verkocht. Als ik mijn nieuwe binnen zou hebben zou zij mijn oude overkopen. Dus heeft de koper gelijk keurig helft van geld over gemaakt. En nu heb ik dus niets. En geen abonnement en geen telefoon en sterker nog mijn oude telefoon ook niet meer. Dus nu heb ik een oud baggeltje van mijn vader in gebruik.

Werd ik vanmorgen gebeld door jullie. Deze jongen kon mij ineens wel de 6 euro korting weer geven, maar niet de gratis aansluitkosten. Nu is het voor mij een principe kwestie. Na alle ellende mij nog niet willen geven wat mij toegezegd is. Zo jammer dit.

Dan ook nog een kastje thuisgestuurd krijgen van jullie die ik niet besteld had en jullie wel rekening van sturen. 5 x moeten bellen voordat videoland gestopt werd. En dus wel moest betalen. 

Al met al zo klaar mee.

 

Zo dat was dan het hele verhaal.

 

Groetjes Manda Assink 

Reputatie 7
Badge +24

Iemand van KPN die u opbelt om te verlengen? Wat is dat voor een vaag verhaal? Ik ben nog nooit gebeld. (en wil dat ook niet)

Weet je wel zeker dat alle personen die u gesproken hebt ook daadwerkelijk echt van KPN waren? Want ik zou er bijna aan gaan twijfelen...

Absoluut zeker. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste@Mmh, welkom! Dit klinkt alsof we er een flinke puinhoop van gemaakt hebben. Ik kijk graag met je mee naar wat we voor je kunnen doen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? 

 

@Nick83 soms bellen we inderdaad klanten die kunnen verlengen pro-actief. Ik weet niet precies wanneer wel of wanneer niet, maar dat gebeurt dus inderdaad wel 🙂.

Klopt. Ben ook al enkele malen gebeld. Mogelijk omdat mijn huidige abo al zo'n 8 jaar loopt…?
Maar beslis graag zelf op welk moment en welk abonnement.

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat alles inmiddels duidelijk is. Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?