Beantwoord

Nieuwe Iphone11 en internetverbinding werkt niet

  • 7 October 2020
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik heb sinds deze week  een nieuwe iphone11, data laten omzetten vanaf een iPhone7. Lijkt allemaal oke, maar de internetverbinding werkt niet. Ook niet op de thuislocatie via Wifi.  Al tal van instructies opgevolgd, maar nog steeds zonder resultaat. Mail werkt wel, van sommige websites krijg ik wel actuele info, maar bijv. via whatsapp berichten verzenden c.q. ontvangen niet. Via Google iets zoeken werkt ook niet. 

Wie heeft voor mij de gouden tip?

icon

Beste antwoord door Willem van Bremer 14 October 2020, 14:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Willem van Bremer, welkom.

Een nieuwe telefoon dus, alleen nog geen internet, wel vreemd. Lijkt ergens in de instellingen mis te gaan. Deze stappen al gevolgd? Of heb je het al aan de praa?

Anders wil ik nog graag eens meekijken, zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant en mobiele nummer. Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt, dan kan ik nog kijken of er aan onze kant was mis gaat. 

 

Is inmiddels opgelost. Ik gebruik de iPhone zowel privé als zakelijk. Ik heb dus ook managementsoftware geïnstalleerd en bij die installatie had ik een uitvoeringsstap gemist. Ging concreet om het nog moeten activeren van Lookout (vm software). Daarna alles weer helemaal oké.

 

Reputatie 7
Badge +20

Aha op die manier. Bedankt voor de terugkoppeling en fijn dat het is opgelost. :)