Vraag

Nummerbehoud afgewezen

  • 19 October 2020
  • 5 reacties
  • 213 keer bekeken

Hoi!

Ik ben 17-10-2020 naar de KPN winkel gegaan om over te stappen naar KPN (van vodafone).

Met mn mooie nieuwe mobiel opzak naar huis, kreeg ik een bericht dat mn nummerbehoud verzoek was afgewezen (vanwege een nog lopen Vodafone contract) en ik contact moest opnemen met KPN.

zo geschiede.

de dame van de hulplijn zei dat ik vodafone moest bellen omdat zn mn nummer moesten vrijgeven.

zo geschiede.

Vodafone zei dat er geen probleem zou moeten zijn omdat mn nummer 6-02-2021 afloopt, maar ze zou het checken. na gechecked is er vanuit Vodafone geen probleem voor overnamen van mn nummer.

dus heb ik KPN weer gebeld.

een andere dame van de hulplijn zei dat mn nummerbehoud verzoek op 9-2-2021 was gezet  en dat er dus geen probleem zou zijn.

ik heb toen gevraagd of ik nog iets moest doen omdat ik wederom een bericht had gekregen dat er extra info nodig was omtrend mn nummerbehoud. 

de dame zei van niet dus ik ging met een gerust hart slapen.

nou kreeg ik dit weekend een mail dat mn overstap verzoek definitief is afgewezen…

nu krijg ik het een beetje benauwd en weet ik niet meer zo goed wat ik moet doen…

kan iemand me helpen?

 

Danku!

Jurre

 


5 reacties

Hoi @Jurrekls . Wat een onduidelijkheid allemaal.

Kun jij het nummer waar het over gaat in je profiel zetten en vervolgens hier een seintje geven?

Hoi @Erwin_ ,

 

hij staat erin!

Reputatie 7
Badge +20

Dank @Jurrekls Wat ik zie is dat je aanvraag voor nummerbehoud inderdaad is afgewezen, wat te maken heeft met de looptijd van je contract bij Vodafone. De dame van de hulplijn heeft het helaas mis gehad: die lopende aanvraag is daarmee ook gestopt en het is dus goed dat je even aan de bel trekt. Want je aangevraagde abonnement bij ons is nu gaan lopen, met een nieuw nummer. Dat zal niet je bedoeling zijn. 

Je kunt nu twee dingen doen. Je kunt het abonnement nog helemaal laten beeindigen. Je kunt ook kijken of er alsnog nummerbehoud mogelijk is, maar dan zul je wederom moeten bellen met de klantenservice om te kijken wat er mogelijk is. 

 

 

hoi @Bart_ ,

 

Dat is knap vervelend..

bijzonder dat twee verschillende mensen van de service desk dit niet hebben kunn tackelen, ook nadat ik specifiek heb gevraagd of het goed zou komen en of ik nog wat moest doen..

Moet ik nu de servicelijn weer bellen om dit in orde te krijgen?

 

Jurre

Reputatie 7
Badge +20

Ben ik met je eens, @Jurrekls maar dat is inderdaad de beste oplossing. Via de klantenservice kan er gekeken worden of we alsnog je nummer kunnen overzetten. 

Reageer