Beantwoord

Registratiepagina voor deelname aan iPhone 12 AirPods actie niet meer vindbaar

  • 23 August 2021
  • 7 reacties
  • 136 keer bekeken

Ik heb volgens mij hetzelfde probleem.

Op 29-7-2021 heb ik een prive abonnement van KPN afgesloten in combinatie met een Iphone 12. Op dat moment gold de actie van Airpods met 100 euro korting. Daarvoor moest je wel voor 1 augustus 2021 het abonnement afsluiten en je voor 31 augustus registreren. Daarnaast moest eerst de 14 dagen bedenktermijn zijn verstreken. Nu heb ik op de bedenktermijn gewacht, maar is het registratieformulier nergens meer te vinden. Weet iemand waar ik dit alsnog kan vinden?

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Anne_85 25 August 2021, 22:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Anne_85, niet zo handig dit!

Waar ben je gewezen op deze actie? Heb je dit zien staan op onze website of kwam je dit ergens anders tegen?

Gek genoeg vinden we echt helemaal niéts terug over een actie voor privé/consumentenabonnementen, enkel voor de zakelijke markt liep er een actie met AirPods en die was daarnaast ook al afgelopen op 29-07. Ik hoor dus graag van je hoe het zit, zodat ik gerichter op onderzoek uit kan gaan. Heb je wellicht ook iets over deze actie in je bevestiging of andere mails staan? Zo ja, zou ik daar dan een screenshot van mogen?

Ik kreeg 6-7-2021 een persoonlijke e-mail met een verleng aanbod. 
 

 

Reputatie 7
Badge +20

Top, daar kan ik wat mee! Ik stuur je even een privébericht omdat ik een aanvullende vraag heb :slight_smile:

Het is inmiddels gelukt. Ik heb ook een reactie gekregen van kpn@consumercare.info met daarin een link naar het formulier. 
Bedankt voor het meedenken! 

Reputatie 7
Badge +20

Ah super @Anne_85! Ik heb zelf nog geen reactie van mijn contactpersoon daar, zou je de juiste link hier ook willen plaatsen zodat eventuele meelezers de link direct beschikbaar hebben? :blush:

Hierbij de link die ik heb gekregen:https://promo.deskservices.nl/nl-nl/21-0166

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal top, bedankt!