Vraag

Reviva onbereikbaar

  • 27 October 2019
  • 8 reacties
  • 117 keer bekeken

Vanmorgen tussen 9.15 en 13.15 uur zou mijn nieuwe toestel geleverd worden. (Inmiddels is het 15.00 uur) Na wat zoekwerk erachter gekomen dat dat via Reviva zou moeten gebeuren. Tot op heden nog niemand gezien.(Ik ben de hele dag thuis geweest) Gepoogd Reviva te bellen, maar krijg 25 min lang te horen dat de gemiddelde wachttijd 5 min bedraagt. 

De zending is op de site van Reviva volgbaar, maar koerier bevindt zich inmiddels al een uur op hetzelfde adres.

Erg jammer!


8 reacties

Vanmorgen tussen 9.15 en 13.15 uur zou mijn nieuwe toestel geleverd worden. (Inmiddels is het 15.00 uur) Na wat zoekwerk erachter gekomen dat dat via Reviva zou moeten gebeuren. Tot op heden nog niemand gezien.(Ik ben de hele dag thuis geweest) Gepoogd Reviva te bellen, maar krijg 25 min lang te horen dat de gemiddelde wachttijd 5 min bedraagt. 

De zending is op de site van Reviva volgbaar, maar koerier bevindt zich inmiddels al een uur op hetzelfde adres.

Erg jammer!

Uiteindelijk geen koerier gezien vandaag, ik ben tot 18.00 uur thuis gebleven. Rond 16.00 uur contact opgenomen met klantenservice KPN, advies was nog wat langer te wachten, KPN kon niet nagaan waar het pakketje zich bevond. Reviva de hele dag niet bereikbaar, behalve dan het onophoudelijk bandje met de mededeling dat de gemiddelde wachttijd 5 min was. 

Badge +19

Waardeloos dit. Je bent de tweede al vandaag die dit overkomt. Morgenochtend maar met de vervoerder bellen. Kpn kan in deze fase (nog) weinig voor je doen helaas.

En nog steeds niks. Telefoon wordt niet beantwoord, email wordt niet beantwoord en via Messenger wordt ook niet geantwoord. Heb maar een nieuwe aflever afspraak gemaakt en maar heel hard hopen dat ze dan wel komen.

Reputatie 5
Badge +7

Hoi @Naomi82 welkom op het forum. Dat is jammer om te lezen. Wacht je met smart op je nieuwe telefoon komt hij niet :disappointed: Heb je het toestel inmiddels al wel ontvangen? 

Als er nog onduidelijkheid is over de levering kijk ik dit graag voor je na. Kun je daarvoor jouw adresgegevens en klantnummer/06-nummer in je profiel zetten? Als je een reactie stuurt wanneer dit is gebeurd zoek ik dit verder uit.

@Jiske_  na gister met een van jullie medewerkers te hebben gesproken, heeft reviva mij vandaag gebeld. Ik heb bij hun de order geannuleerd, nadat ze gisteravond wederom niet op zijn komen dagen. (Geen vertrouwen meer in levering). Ik ga dadelijk naar een fysieke winkel om het daar verder te regelen. 

Bedankt voor je reactie

Reputatie 5
Badge +7

@Naomi82 Ik kan me voorstellen dat je dan liever de telefoon in de winkel haalt! Als je wilt kan ik voor je kijken of de gewenste telefoon op voorraad is in de winkel. Zou zonde zijn als je voor niks naar de winkel gaat. Je kan dan in je profiel je model+kleur telefoon aangeven en welke winkel je heen wilt gaan. Dan controleer ik de beschikbaarheid van het toestel voor je :) 

@Jiske_ Dat is heel aardig, maar heb het gewenste toestel inmiddels in huis! Dank voor je reacties!

Reputatie 5
Badge +7

Graag gedaan! En veel plezier met je nieuwe telefoon :relaxed:

Reageer