Beantwoord

sory mijn man hebt een dure rekening mag ik dat ook per maand betalen .lees aub hier onder

  • 17 October 2020
  • 2 reacties
  • 77 keer bekeken

mijn man moest mij bellen toen hij 9 maanden vast zat in gambia wegens corona .ik zag in eens een rekening van rond de 106 euro .ik heb het terug geboekt .omdat ik weet dat hij nog bij telfort was .nu hoor ik kpn en telfort zijn samen .ik heb een vraag mag ik het bedrag van de 106 euro per maand betalen .ik geef u toesteming .ik wil graag 25 euro per maand betalen .ik kan 106 euro niet missen ..omdat ik dacht dit is geen kpn heb ik het terug geboekt ik wacht op u andwoord .ik geef dan u toesteming om 25 euro per maand van mijn rekening af te halen .en later nog rond de 6 euro .ik hoop aub dat het mag mvg m heijmans drammeh.het gaat om het telefoon nummer . (...)

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Bart_ 19 October 2020, 21:05

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi @margaretha 1957 

Waarschijnlijk kun je beter maandag telefonisch contact met  0800-0402 opnemen tijdens kantooruren
Je kunt dan doorverbonden worden met de afdeling Collections.
Wellicht dat zij kunnen regelen dat je in termijnen kunt betalen.
Het is hier nogal druk dus kan het even duren voor een moderator jou topic onderhanden neemt.
Soms wel 48 uur. Dus ik zou zeggen maandag even bellen.
 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @margaretha 1957 Genetic heeft helemaal gelijk. Voor dit soort vragen kun je het beste telefonisch contact opnemen. De afdeling die er over gaat heet de afdeling ‘Collections’ en je bereikt ze door te bellen met de klantenservice via 0800-0402. Als je belt kan men dan direct meekijken en je vertellen wat er mogelijk is.  

Reageer