Beantwoord

Telfort omzetten naar kpn

  • 19 October 2020
  • 3 reacties
  • 161 keer bekeken

Ik zou graag mijn telfort abonnement omzet naar kpn  maar mijn abonnement loopt nog tot eind volgend jaar. Het is een sim only 

Wat zijn de mogelijkheden? 

icon

Beste antwoord door Anonymous 19 October 2020, 15:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @frans steenvoorden je mobiele abo is begin dit jaar al omgezet naar KPN.

Het enigste dat je kunt doen is de oude Telfort-kaart gratis vervangen door een KPN-sim, die geeft meer mogelijkheden.

Overstappen naar een echt mobiel abo van KPN kun je pas 120 dagen voor einde contractdatum aanvragen.

Die sim-kaart kun je in de lokale KPN-winkel gratis omwisselen, wel legitimatie meenemen of via MijnKPN aanvragen, dan komt de sim per post.

 

Waar het mijn om gaat is mb's delen met mijn zoon en vrouw zij zijn al overgegaan alleen ik nog niet 

Bedankt voor zover

Waar het mijn om gaat is mb's delen met mijn zoon en vrouw zij zijn al overgegaan alleen ik nog niet 

Bedankt voor zover

Hallo @frans steenvoorden , dan zul je nog tot eind volgend jaar moeten wachten, maar jouw voordeel is nog dat je 2 maanden data mee kunt nemen naar de huidige maand en dat kan bij KPN niet.