Vraag

Tweede abonnement mobiel aan mijn KPN toevoegen

  • 7 December 2020
  • 4 reacties
  • 767 keer bekeken

Mijn vriend wil ook graag een abonnement bij KPN afsluiten, maar wil dit aan die van mij koppelen (voor de combivoordeel). Kan dit en op welke manier kunnen wij dit regelen? En kan ik al ergens zien wat zijn maandkosten dan zijn?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Karin.87 , een van de voorwaarden is wèl dat jullie beiden op hetzelfde adres ingeschreven zijn,

dus als je vriend nog ‘thuis’ woont of elders op zichzelf gaat het niet werken.

 

 

Hallo @JanD ,

dank je voor je snelle antwoord. Ja hij woont op hetzelfde adres, maar als wij nieuw abonnement invullen dan komen we bij hem op een bedrag van 18,50 pm (incl korting) terwijl ik maar 12,50 pm betaal. Komt dit grote verschil nog door telfort-kpn? Of krijgt hij als 2e mobiele abonnement minder korting?

Hallo @Karin.87 , TFT kent andere (lees lagere) prijzen en voorwaarden. Door naar KPN.com te gaan en een sim-only abo te bekijken kun je aangeven of er al andere abo's zijn binnen je huisadres en dan worden de combi-kortingen meteen meegenomen.

Let er wel op dat je nog géén MB's kunt delen, dat kan pas als jij ook een ‘echt’ KPN abo neemt.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Karin.87, wat de prijs wordt van een abonnement hangt af van welke data en belbundelbundel je kiest en ook looptijd. Op jouw factuur en ook in MijnKPN kun je zien wat voor abonnement jij hebt en de nieuwe abonnementen kun je hier bekijken: Sim Only KPN zo kun je precies vergelijken waarom jij minder betaald.