Vraag

Verzekering gestopt zonder bericht

  • 24 October 2019
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

goede morgen ik heb al aantal jaar een abbonamet bij kpn. 

Nooit echte problemen gehad dus altijd bij kpn gebleven.

maar nu is het echter zo dat mijn verzekering eenzijdig is stopgezet zonder dat ik dit wist.

 

nu zegt acurion dat ik 2 claims heb gedaan tereijl dit niet klopt.

ik ben verder ook nooit op de hoogte gebracht van deze wijziging.  

Nu is mijn toestel weer kapot en kan ik geen claim keer indienen omdat mijn verzekering is gestopt zonder mijn medeweten…

als acurion het laatste telefoongesprek van de laatste claim na luisterd word daar ook gewoon verteld dat ik nog een claim kon doen.

 

de eerste claim die hun mij toewijzen is van een ander toestel en van het zelfde abbonament voor dat deze werd verlengt.   dus hoort die niet mee te tellen.

kunt u mij vertellen hoe ik nu moet handelen mvg ricardo


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo@rico1986utrecht, welkom! De verzekering loopt via Asurion, dus ik ben bang dat ik hierin niet zoveel voor je kan betekenen. Wel zal ik met je meekijken hierin. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Per twaalf maanden kan je, zoals in de voorwaarden wordt aangegeven, twee claims indienen. Daarna wordt de dekking beëindigd. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, ben je er inmiddels uitgekomen? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.