Beantwoord

Voicemail

  • 29 September 2020
  • 8 reacties
  • 117 keer bekeken

Sinds korte tijd zijn er een paar contacten die rechtstreeks doorgeschakeld worden naar mijn voicemail wanneer ze mij proberen te bellen. Hoe kan ik dit weer ongedaan maken? Ik heb dit niet zelf (bewust) gedaan, is waarschijnlijk in mijn tas of broekzak gebeurt. 

icon

Beste antwoord door C van Maris 4 October 2020, 20:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @C van Maris, welkom hier. 

Een aantal contacten dus maar? Niet iedereen? Je hebt dat niet zo ingesteld in jouw mobiel? Heb je de instellingen nagelopen? Toestel staat ook niet op de niet storen stand? Wat voor toestel heb je? Welk besturingssysteem staat er op?

Ik ben hard op zoek maar bij sommige toestellen kan je een contact direct laten doorsturen naar je voicemail. Ik zoek even verder.

Zo blokkeer je een bekend telefoonnummer op een iPhone

  • Open de ‘Telefoon’-app.
  • Druk onderaan op ‘Recent’.
  • Zoek het telefoonnummer op dat je wil blokkeren en druk rechts daarvan op het ‘I’-knopje.
  • Druk vervolgens op ‘Blokkeer deze beller’.

Zo blokkeer je een bekend telefoonnummer op een Android-smartphone

Er zijn verschillende versies van Android. Hieronder beschrijven we hoe je een bekend telefoonnummer blokkeert op de meest gebruikte Android-versie op een Samsung-telefoon. Het is mogelijk dat het op jouw smartphone net even op een andere manier werkt.

  • Open de ‘Telefoon’-app.
  • Druk op het telefoonnummer dat je wil blokkeren.
  • Druk in het menu dat verschijnt op ‘Gegevens’.
  • Druk rechtsboven op de drie puntjes.
  • Druk op ‘Contact blokkeren’.

Dank voor de hulp. 

Ik heb vorige week telefonisch contacr gehad met kpn, en ze hebben het op afstand kunnen resetten. Ik ben dus weer voor iedereen bereikbaar 👍🏻

Fijn.

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal top! Mocht er nog weer eens iets zijn, horen we graag weer van je. 

“Hoe werkt Visual VoiceMail voor iOS? Heb je een iPhone? Dan worden de functies van de Visual VoiceMail app geïntegreerd in je toestel. Visual Voicemail is beschikbaar in het menu. Dit wordt binnen twee dagen op het toestel gezet via een automatische update van Apple.”

 

Deze app staat niet op mijn iPhone. Hoe kan deze geinstalleerd krijgen? En er wordt gesproken over “het menu”: welk menu wordt bedoeld?

 

Dank!

 

 

Reputatie 7
Badge +20

@Arjan Boonekamp Voicemail kan je vinden op de telefoon app. Dus de app waar je mee belt. Helemaal rechts onderin.