Vraag

Vraag over mijn mobiele abonnement

  • 9 December 2020
  • 6 reacties
  • 81 keer bekeken

Hi, Ik heb een vraag. In mijn kpn staat dat mijn abonnement is 0mb en 400 belminuten. Ik had eerder geen mijnkpn dus ik wilde even gaan kijken. Maar in mijn verbruik staat dat ik 37 van de 5000mb heb verbruikt in deze maand. Ook bekeek ik eens mijn facturen en staat wel steeds mb verbruiken op. Waarschijnlijk gebeurt er dan wat op de achtergrond omdat ik geen internet gebruik met deze telefoon. Ook geen whatsapp. Hoe zit dit nu precies.. Ik kan ook nergens een nr vinden van de klantenservice om even te bellen.. 


*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid & topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Heb je mobiele data wel uitstaan op je telefoon want anders gebruikt ie data als je bijvoorbeeld ergens anders bent?

het ‘gekke’ is dat ik maandelijks alleen de abonnementskosten van 9,95 betaal. en eigenlijk daarom keek ik nooit naar mijn facturen. Toen ik net een mijnkpn had aangemaakt om mijn bankreknr te wijzigen, zag ik dat ik dus 5000mb verbruik heb in mijn verbruiksoverzicht, en staat ook op mijn factuur paar mb verbruik. Maar in mijn abonnementsoverzicht staat dus 0mb. Hoe kan ik hier achter komen wat het nou is? 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Goksel 

De 5000mb bundel die je nu ziet zal het 5GB december kadootje van KPN zijn. Die is een paar dagen geleden aan alle abonnees verstrekt. Die kan je dus kosteloos gebruiken.

Zoals @Joep1965 al aangeeft kan je daarna beter de instelling “Mobiele gegevens”  in je telefoon uitzetten. Daarmee voorkom je “sluipverbruik” en onnodige kosten.

p.s. KPN klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402 (gratis nummer)

Dat is dan heel toevallig, net nu ik kijk haha :)

Maar alsnog klopt er iets niet. Want op al mijn nota's van de afgelopen maanden heb ik rond de 200-300mb dataverbruik, zonder additionele kosten. De reden dat ik erover doorvraag is omdat ik ook een kleine internetbundel wilde toevoegen aan mijn abo, maar zoals ik het zie heb ik dat dus al, maar waarom het niet in mijn abo-overzicht staat begrijp ik niet. En ik kan echt nergens een nr van kpn vinden dat ik ze even bel. En bedankt voor de tips om dataverbruik uit te zetten. 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Goksel   KPN is telefonisch bereikbaar op 0800 0402 (gratis nummer)

Ik zei het hierboven al, maar hier is de weg om het op de KPN website te vinden.

Hiervoor ga je naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden een stuk lager op het scherm.

Dank voor jullie tijd..