Vraag

Youfone sim only naar kpn, nummerbehoud afgewezen vanwege lopend contract.

  • 6 April 2020
  • 5 reacties
  • 235 keer bekeken

Vandaag een abbo genomen bij de KPN met een toestel op afkoop.

Alles is goed gegaan maar mijn nummer behoud wordt afgewezen door youfone. Hier heb ik een sim only abbo. 

 

Weet iemand wat ik moet doen of wat het slimste is. Geen zin om maanden te wachten voor ik mijn nieuwe telefoon kan gebruiken of dubbele kosten te betalen. Of toch beter voor een nieuw nummer gaan?

 

Groet,

Carmelita


*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Carmelita93 , was je contract bij Youfone dan al “uitgediend” ? KPN kan het nummer alleen overnemen als je contractvrij bent bij Youfone.

Nee helaas niet, dat was tie wel en heb hem in nov 2019 verlengd. 

Reputatie 7
Badge +21

@Carmelita93

Duidelijk, dan zit je nog vast aan youfone tot minstens november 2020 (of zelfs 2021??).

Dan zou ik er geen abonnement bij KPN bijnemen, met dubbele kosten én een nieuw nummer.

Kan je die nieuwe telefoon niet als los toestel kopen? Moet je wel het bedrag in één keer ophoesten….

Heb er nog contact met kpn over gehad en heb een nieuw nummer aangevraagd. Dat youfone abbo is zo laag en kan ik nog lager zetten dat het me nog geen tientje per maand kost. Had gewoon eerder moeten overstappen. Ik moet inderdaad tot 2021 wachten en kan helaas niet een telefoon in 1x betalen. Dacht ik ga dit keer niet weer voor een oudere versie. Ik heb nu nog een Samsung a5 namelijk. Bedankt voor het mee denken 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Carmelita93, welkom op het forum.
Zolang je nog binnen contract zit wordt nummerbehoud altijd afgewezen inderdaad.
Fijn dat je het toch verder hebt kunnen regelen met mijn collega's! 
Mocht je verder nog vragen hebben weet je ons te vinden! Veel plezier alvast met je nieuwe telefoon!