Vraag

Experia Box V10 regelmatig wegvallend internet

  • 12 December 2022
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Al enige tijd gebeurd het enkele keren per dag, dat de experiabox v10 op oranje services springt, er is dan geen verbinding meer met internet, op de router staat wifi uit daar ik met 2 wifi versterkers werk. voor dat er wifi versterkers in huis waren heb ik dit euvel ook al eerder gehad, het is er dus een hele tijd en dan gaat het weer een tijd beter.

Als de verbinding wegvalt dan knippert bij het DSL stekkertje het lampje L!, heb geen pair bonding dus L2 brand nooit op mijn modem.

Heb alle kabels in huis nagekeken en daar ligt geen probleem, het lijkt van buiten te komen.

ook al de modem opnieuw opgestart en teruggezet, helpt allemaal niet.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Hoi @Beva84 weet je hoe je in moet loggen in het modem? Zoja doe dat dan. Ga naar status en dan naar geavanceerd.  Plaats daarvan een screenshot hier. 

 

Badge +19

Dat zijn best wel veel fouten binnen een uur. Dat duidt toch vaak op een probleem in de kabel. Heb je de kabel tussen het modem en het israpunt al vervangen?

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Beva84, welkom hier. 

Is het inmiddels gelukt om met een nieuwe kabel dit te testen? Of heb je het op een andere manier kunnen oplossen? 

Ik hoor graag van je.Â