Vraag

Ik kan geen films kijken uit het Pluspakket in de KPN TV app

  • 19 May 2024
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

Waarom kan ik geen films kijken uit mijn pluspakket en andere kpn films  op de nieuwe kpn app?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Fons Coenen ,

Probeer eens uit te loggen en dan opnieuw inloggen met je abonnementsnummer en je pincode

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Fons Coenen, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

 

Hallo @Fons Coenen ,

Probeer eens uit te loggen en dan opnieuw inloggen met je abonnementsnummer en je pincode

Heb je dit nog kunnen testen en zo ja, heeft dit geholpen en lukt het je inmiddels weer om films vanuit het Pluspakket te kijken?

Ik heb het op die manier geprobeerd  maar het veranderd niets. Bij de oude app kon ik nagenoeg hetzelfde als thuis. Nu kan ik geen films zoeken en pluspakket zie ik niet terug!

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb het op die manier geprobeerd  maar het veranderd niets. Bij de oude app kon ik nagenoeg hetzelfde als thuis. Nu kan ik geen films zoeken en pluspakket zie ik niet terug!

Dat klopt ook helemaal @FonsC

Ik was helaas niet zo scherp waarvoor excuses; maar het is met de nieuwe app nog niet mogelijk om de inhoud van het Pluspakket te bekijken. Hier wordt achter de schermen wel hard aan gewerkt!

Reageer