Vraag

factuur is niet volgens afspaak ,maar krijg geen reactie

  • 15 November 2020
  • 10 reacties
  • 106 keer bekeken

 U al diverse keren contact gehad ,ze zeggen dat het uitzoeken maar krijg geen reactie .1 maal een terugbel afspraak wat niet is gebeurd en daarna zou ik een mail krijgen. Nu ondertussen ook al weer 2 dagen verder


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Wilbet Welkom op het forum. 

Ik begrijp nog niet precies waar het over gaat maar wil je wel graag helpen! Zou je kort kunnen uitleggen waar het over gaat? 

En zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan ga ik op onderzoek uit. 

Sinds de overgang van Telfort naar kpn zijn mijn afspraken van de overeenkomst niet meer verwerkt .al 3 x contact gehad, ze begrijpen het maar komen er niet op terug

Reputatie 7
Badge +15

@Wilbet Bedankt voor de reactie! Ik ben bezig om dit voor je uit te zoeken, maar daarvoor heb ik ook gegevens van Telfort nodig. 

Deze gegevens kan ik morgen inzien, ik zal hier dan ook morgen op terug komen! 

Volgens mij is morgen alweer voorbij. Dit bedoel ik dus . Nu al 4 maal dit antwoord gehad. Ik geloof dat ik het verder moet gaan zoeken.

ik heb een overeenkomst wat niet wordt nagekomen. En dat al 5 maanden lang. Een schande KPN !!!

Reputatie 7
Badge +15

@Wilbet Morgen is zeker alweer voorbij, ik heb naar de facturen gekeken en kon geen fouten ontdekken. Om dit zeker te weten wilde ik dit nog even overleggen met een collega die bij Telfort heeft gewerkt. Ook hij kon geen fouten ontdekken. 

Kun je mij vertellen wat er niet zou kloppen aan de facturen, want ik kom er dus niet achter. 

Ik heb een overeenkomst waar andere afspraken op staan. Per mail ontvangen op 20-04-2020.

dat jullie die niet hebben is een erg kwalijke zaak. 

Reputatie 7
Badge +15

@Wilbet Excuses, ik zie dat je helemaal gelijk hebt. 

Ik was in de war, omdat er bij jou iets gebeurt is wat niet gebruikelijk is. Je hebt namelijk 2 keer binnen een jaar een contractverlenging gekregen. Dit zal bij wijze van uitzondering geweest zijn. 

Ik zie dat de situatie nu opgelost is door mijn collega, ik had dit uiteraard eerder kunnen doen maar ik ben heel blij dat het nu opgelost is! Nogmaals excuses voor het ongemak. 

Hallo Rutger, ik heb inderdaad iemand voor de 5 e maal gesproken. Er is een voorstel gedaan en zou vandaag een bevestiging krijgen.

tot nu toe nog niet ontvangen. En dat is dus al diverse malen belooft , ik moet het eerst op papier hebben voor ik geloof dat het geregeld is !

Reputatie 7
Badge +15

@Wilbet Ik kan mij voorstellen dat je een bevestiging wil. Ik zie de vergoeding juist in het systeem staan. Ik stuur je zo een privé bericht! 

Hallo Rutger,

nu is het duidelijk, dank je wel.