Beantwoord

Hoe los ik het issue met DVS en SuperWifi op?

  • 15 December 2022
  • 5 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik heb of WiFi of tv, de combinatie lukt niet. Kortom van de WiFi (superwifi)af als ik tv wil kijken en aan t werk dan de dvs eraf. Niet leuk, m’n omdat t sinds vanmiddag opgelost zou zijn. Dus vanavond alles gereset (modem v10, kleine gaatje plus herstelknop ingehouden) geen effect op t resultaat. Wanneer en hoe kan dit opgelost worden, zit al enkele weken zo.

sandra

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 20 December 2022, 14:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

In principe hoeft u alleen maar de dvs's 1 minuut van de stroom te halen en daarna de SuperWiFi's opnieuw installeren.  

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb of WiFi of tv, de combinatie lukt niet. Kortom van de WiFi (superwifi)af als ik tv wil kijken en aan t werk dan de dvs eraf. Niet leuk, m’n omdat t sinds vanmiddag opgelost zou zijn. Dus vanavond alles gereset (modem v10, kleine gaatje plus herstelknop ingehouden) geen effect op t resultaat. Wanneer en hoe kan dit opgelost worden, zit al enkele weken zo.

sandra

Achter de superwifi kan gewoon een tvbox worden aangesloten. Dan zijn die dvs niet nodig. Die combinatie werkt niet goed.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @SHEG, jouw SuperWifi brandt rood begrijp ik? En verder gebruik je de DVS650? Want in dat geval is wat Joep1965 aangeeft de oplossing. 

Maar zoals Bruistablet aangeeft kan je er ook voor kiezen om de tv-ontvanger op de SuperWifi aan te sluiten. Dan heb je de DVS niet mee nodig. 

 

Die superwifi oplossingen werkt! Weg met die dvs!!!

Reputatie 7
Badge +20

Top! 

Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan weten.