Vraag

Klacht omtrent levering wifi versterkers

  • 12 December 2022
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Beste, ik heb vandaag nogmaals contact opgenomen omtrent de niet geleverde wifi versterkers maar tijdens mijn telefonisch contact werd opeens de verbinding verbroken.

Wij hebben op 21-10-22 een medewerker aan dedeur gehad welke ons een aanbieding heeft gedaan omtrent een nieuw abbonnement. Dezelfde avond hebben we hier nog een bevestigingsmail van ontvangen om vervolgens geen bericht meer vcan jullie te horen. Wij hebben vervolgens op 11-11-22 nogmaals contact opgenomen ivm de status van onze bestelling, hier werd aangegevendat eea nog niet verder was behandeld en of we de aanvraag nogmaals wilden doen met de betreffende medewerker.

Vervolgens is de aanvraag in behandeling genomen met als ingangsdatum 13-12-22. Op ongeveer 6-6-22 hebben we het installatie pakket ontvangen maar dan zonder wifi versterkers. Verder gewacht tot 9-12-22 omdat eea nog geleverd zou kunnen worden maar dan toch maar contact opgenomen op 9-12-22 en betreffende medewerker vertelde ons dat de spullen misschien nog onderweg waren, en we het beste maandag weer contact op konden nemen als er dan nog niets geleverd was. Op maandag 12-12-22 waren de Wifi versterkers nog steeds niet geleverd en heb ik telefonisch (alweer) contact opgenomen met de klantenservice, Na ze na enige tijd (10 min.) aan de lijn te krijgen heb ik ze eea uitgelegd en gevraagd wat de status van de wifi versterkers was. De betreffende medewerker wist me nog net te vertellen voordat de verbinding abrupt werd verbroken vanuit jullie kant dat het leveren van de wifi versterkers ongeveer 3 werkdagen zou duren. Ik heb hem nog net kunnen vertellen dat ik dt niet acceptabel vind. Maar zoals al eerder aangegeven werd de verbinding met de medewerker verbroken, ikzelf denk omdat dit rond de klok van 18:00 uur was. Maarn als men eenmaal een medewerker van de Klantenservice mag men toch wel verwachten dat we het gesprek mogen afmaken, anders zou dit toch wel slechte service zijn van de klantenservice.

 

In ieder geval zie ik graag een reactie vanuit jullie kant tegemoet van een net nieuw geworden klant waarvan de ingang van het nieuwe abonnement vanuit mijn oogpunt mooeizaam verloopt.

 

Groet Ambam


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ambam, welkom hier. 

Nog steeds onduidelijkheid dus over de wifi versterkers. Dat is niet zo fijn. Ze staan wel op de bevestiging van de internetbestelling toch?

In ieder geval kijk ik graag eens mee. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.Â