Beantwoord

Superwifi versterkers moeten steeds opnieuw verbinden

  • 18 December 2022
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Wat ontzettend vervelend: ben alweer uuuuuren bezig om de WiFi versterkers op groen te krijgen!

en dat ik geen contact kan krijgen met een medewerker vind ik ook slecht! Telkens moet ik dezelfde stappen doorlopen die dus niet werken….

 

wie kan mij helpen? KPN kom aub in actie en los deze problemen op. !!! 
 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 21 December 2022, 19:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @GroeneAssie, welkom! Wat jammer om te lezen at het niet werkt! Je hebt geprobeerd te bellen met 0800-0402? Het is mogelijk dat het heel druk is en dat het daarom wat langer duurt voordat je iemand aan de lijn krijgt. Hoe staat het er nu voor? Zijn ze nu groen of een andere kleur? In dit artikel lees je alles over de SuperWifi punten, waaronder een schone installatie. Zou je dat eens willen doorlopen als het nog niet goed werkt?