Beantwoord

Wifi versterkers werken niet goed i.c.m. DVS

  • 21 December 2022
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Op 8 december heb ik 2,5 uur met een kpn medewerken gebeld. De wifi werkt zeer slecht of niet, ook de superwifipunten werken niet goed. Na 2,5 uur gebeld te hebben blijkt dit te liggen aan de dvs die ik gebruik om tv te kijken. Volgens de medewerker is dit een bekend landelijk probleem en is kpn hiermee bezig. Enige oplossing is of de dvs gebruiken of wifi via de super wifi punten. Gekozen voor de wifi. Volgens kpn medewerker is onbekend wanneer dit probleem verholpen is. Ik moet maar op een later moment terug bellen. Dit al enkele dagen proberen te doen, kpn is telefonisch echter niet te bereiken! Is de storing van de dvs icm superwifi al verholpen? Is er een compensatie, aangezien ik geen tv kan kijken? Hoe gaat dit opgelost worden?

icon

Beste antwoord door Joep1965 21 December 2022, 11:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ga er maar vanuit dat dit maanden gaat duren voordat dit opgelost word. Leg maar een losse kabel uit, los over de vloer. Die kunt u misschien wel gratis krijgen van KPN. Of sluit de tv ontvanger op een SuperWiFi aan.

Badge +19

Dag @Michel u er zijn inderdaad wat problemen met de combinatie SuperWiFi's en draadloze verbindingssets.  De oplossing bij de meeste mensen is de draadloze verbindingssets van de stroom halen gedurende een minuut en daarna de SuperWiFi's opnieuw installeren.  Probeer van die draadloze verbindingsets af te komen.  Ze zorgen voor veel problemen.  U kunt de tv ontvanger ook aansluiten op een superwifi.  Het meest ideale is natuurlijk een tv ontvanger met een kabel aansluiten op het modem. 

Reputatie 7
Badge +9

@Michel u Zojuist een sms'je van KPN ontvangen dat er problemen kunnen zijn met de DVS650. Geadviseerd wordt om de DVS’en 10 seconden uit het stopcontact te halen, en daarna weer in het stopcontact te steken. De problemen zouden dan verholpen moeten zijn.

Piet.