Beantwoord

Doorsturen email foutcode (550 - 550 5.0.0 Mail rejected)

  • 20 May 2021
  • 1 reactie
  • 57 keer bekeken

Hallo,

Als ik een nieuwe email aanmaak naar een specifiek emailadres dan wordt de mail verstuurd en ontvangen. Als ik vervolgens de verzonden email wil doorsturen naar een emailadres (maakt niet uit welke) krijg ik gelijk een bericht van systeembeheerder onbestelbaar met de foutcode 550 5.0.0 Mail rejected. 

Andere verzonden mails die ik wil doorsturen lukt wel, maar van één specifiek mailadres de verzonden emails doorsturen lukt niet. 

Dit lukt niet in de mail app IOS, outlook en webmail ook niet (550 - 550 5.0.0 Mail rejected) 

Ik lees dat dit aan de spamfilter kan liggen? Ik heb altijd wel verzonden emails aan dit specifiek emailadres kunnen doorsturen, maar helaas niet meer. 

Groet,

icon

Beste antwoord door saskiaroos 21 May 2021, 10:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Probleem opgelost. Het lag aan KPN. Er was een filter aangezet om spam te voorkomen. Ik heb contact opgenomen naar het specifieke emailadres. Bleek dat ik ook een aantal mails vanaf dat emailadres niet had ontvangen en welke ook niet in mijn spam terecht waren gekomen. Het betreffende emailadres heeft contact opgenomen met KPN en vervolgens is het filter uitgezet.