Beantwoord

Abonnement verlengen naar TV+ met aanbieding voor korting?

  • 9 May 2024
  • 5 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik heb onlangs een aanbieding gekregen voor het verlengen van mijn huidige abonnement. Ik wil graag overstappen naar KPN+. Kan ik dit niet krijgen als aanbieding bij het verlengen van het abonnement, met behoud met mijn huidige abonnementsprijs?

icon

Beste antwoord door Noordzee 9 May 2024, 18:16

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Marcel2703 ,

Als je wilt overstappen op KPN TV+ gelden andere regels. Je krijgt dan niet precies dezelfde aanbieding als met het behouden van je huidige abonnementsvoorwaarden. 

Jouw abonnement wordt dan meestal wel goedkoper door te verlengen inclusief KPN TV+.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat via deze link dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

Als ik overstap naar KPNTV+, heeft dat nog invloed op de reeds opgenomen programma's?

Reputatie 7
Badge +24

Als ik overstap naar KPNTV+, heeft dat nog invloed op de reeds opgenomen programma's?

Nee. Die blijven gewoon bewaard. 

Reputatie 2

Dan doe je de aanname dat je hetzelfde “KPN id” behoudt. Dat zal waarschijnlijk ook zo zijn, maar bij een andere KPN overstap (bijv. van Budget (= technisch 100% KPN) naar KPN) gebeurt dit niet, terwijl het wel gewoon zou kunnen (want het KPN id heeft niets te maken met provider specifieke eigenschappen).

Reputatie 7
Badge +24

Dan doe je de aanname dat je hetzelfde “KPN id” behoudt. Dat zal waarschijnlijk ook zo zijn, maar bij een andere KPN overstap (bijv. van Budget (= technisch 100% KPN) naar KPN) gebeurt dit niet, terwijl het wel gewoon zou kunnen (want het KPN id heeft niets te maken met provider specifieke eigenschappen).

Budget is gewoon een andere provider. Budget is geen KPN. Ze gebruiken alleen KPN tv ontvangers. Het is natuurlijk logisch dat je een ander abonnementnummer krijgt.

En of het technisch mogelijk zou zijn om bij een overstap het zelfde abonnementsnummer te behouden doet er niet toe. Niemand bij KPN heeft er interesse in om zoiets überhaupt mogelijk te maken. Echt helemaal niemand. 

Reageer