Beantwoord

Contact e-mailadres wijkt af van factuur e-mailadres

  • 8 December 2022
  • 8 reacties
  • 74 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb een vergelijkbaar probleem. Ik ontvang mails van dit forum op een ander adres dan het e-mailadres van mijn KPN-ID. Het vreemde is dat ik dat verkeerde adres nergens kan zien of aanpassen.

Ik heb in mijn profiel bij “Persoonlijke opmerkingen” het juiste adres gezet. 
@Bram_ kan je het voor mij aanpassen en het mij laten weten?
Dan zet ik daarna weer de notificaties van het forum aan. Als ik dat nu aanzet gaat alles naar het verkeerde adres en dat is niet handig..

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 17 December 2022, 16:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Franckey! Excuus voor de late reactie. Ik wil het voor je aanpassen. Daarvoor heb ik nog wel een klantnummer van je nodig.

Zou je die nog in je profiel willen zetten en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan maak ik het gelijk in orde. 🙂

Reputatie 1
Badge

@Bram_  gedaan. Zou je mij willen laten weten als het aangepast is?

Ik begrijp niet dat dit allemaal zo ingewikkeld gaat, kan je dat uitleggen?
- waarom moet dit allemaal via dit forum en kan ik niet mailen met de klantenservice?
- waarom moet de communicatie via een veld in mijn forum profiel?
- waarom kan je mijn info, zoals klantnummer niet gewoon zien, je weet toch wie ik ben a.d.h.v. mijn profiel waarmee in ingelogd bent?

Reputatie 7
Badge +17

@Franckey ik heb het voor je aangepast. Van nu af aan gaat alles naar het e-mailadres waar geen “+” of “-” tekens in staan. 

Om je vragen te beantwoorden:

  • mailen met de klantenservice is niet mogelijk. Hier zijn we lang geleden mee gestopt. Het is nog steeds mogelijk digitaal geholpen te worden. Via het forum of Twitter bijvoorbeeld. 
  • de reden dat ik je vraag het in je profiel in te vullen is omdat we geen privégegevens openbaar willen hebben staan. Het is een openbaar forum. Dus alles dat je openbaar plaatst kan iedereen zien. De aangegeven velden in je profiel zijn alleen zichtbaar voor moderators van het forum.
  • het forum is zo ingericht dat ik alleen de gegevens kan zien die je zelf opgeeft. Daarnaast is het een extra manier om te bevestigen dat je zelf de vraag stelt. 
Reputatie 1
Badge

Ok, bedankt voor je reactie. Is wel erg ingewikkeld om op deze manier iets eenvoudigs als een emailadres aan te passen. 😐

Reputatie 1
Badge

N.a.v. deze aanpassing kreeg ik een mail met deze tekst:

Je was laatst ingelogd in MijnKPN of je hebt contact gehad met een van onze medewerkers. Het kan ook zijn dat wij in verschillende systemen verschillende gegevens van je hadden. Controleer alsjeblieft of we nu de goede gegevens van je hebben.

Het is alleen jammer dat ik dat niet kan controleren, want het forum email adres kan ik nergens zien. Nu dus weer de notificaties aangezet, die als het goed is nu naar het juiste adres gaan.

Reputatie 1
Badge

Test @Franckey om te kijken of ik nu mail ontvang.

Reputatie 1
Badge

Het gaat nu eindelijk goed. Koste bijna 3 weken… 😐

Reputatie 7
Badge +17

@Franckey ik ben het met je eens dat dit aan de lange kant is. Ik ben wel blij te horen dat nu alles goed loopt. 🙂