Beantwoord

Definitieve schuldopgave ontvangen na activatie extra zenders

  • 22 December 2022
  • 4 reacties
  • 96 keer bekeken

Hallo, 

een kwartiertje geleden heb ik via mijn ontvanger een extra zender pakket geactiveerd. Vervolgens ontving ik 3 e-mails, allen hebben als titel definietive schuldopgave, hebben een link tot direct betalen en een KPN betalingskenmerk. Er staat geen bedrag en buiten mijn naam bij de aanhef om niks in het bericht. De inhoud is allemaal hetzelfde. 

Ik vindt dit een beetje vreemd? Heb ik nu schulden bij jullie o.i.d.?

 

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 22 December 2022, 15:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge

Ik heb precies hetzelfde probleem. 3 zenders aangevraagd en ik krijg 3 mailtjes met definitieve schuldopgave. Daarnaast voor Viaplay en HBO max geen mail ontvangen waarmee ik de account kan activeren. 

 

@KPN, what to do? 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @JeanM en @Arr1V en welkom hier op ons forum!

Vandaag (22 december) is er per ongeluk een foutief bericht gestuurd naar 3000 klanten. Deze communicatie is verstuurd doordat klanten iets hebben gedaan (bijvoorbeeld een wijziging van een zenderpakket) wat het communicatieproces triggert. Deze groep klanten hebben een bericht ontvangen betreft 'Definitieve schuldopgave' en zullen vanmiddag of vanavond alsnog de juiste communicatie ontvangen. Men mag dit bericht dus als niet verzonden beschouwen!

 

Hoi @JeanM en @Arr1V en welkom hier op ons forum!

Vandaag (22 december) is er per ongeluk een foutief bericht gestuurd naar 3000 klanten. Deze communicatie is verstuurd doordat klanten iets hebben gedaan (bijvoorbeeld een wijziging van een zenderpakket) wat het communicatieproces triggert. Deze groep klanten hebben een bericht ontvangen betreft 'Definitieve schuldopgave' en zullen vanmiddag of vanavond alsnog de juiste communicatie ontvangen. Men mag dit bericht dus als niet verzonden beschouwen!

 

Dank voor u antwoord, dan is dat in ieder geval duidelijk. Gelukkig dat het allemaal wel meevalt. De e-mails zie ik dan vanzelf verschijnen. 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @JeanM en @Arr1V en welkom hier op ons forum!

Vandaag (22 december) is er per ongeluk een foutief bericht gestuurd naar 3000 klanten. Deze communicatie is verstuurd doordat klanten iets hebben gedaan (bijvoorbeeld een wijziging van een zenderpakket) wat het communicatieproces triggert. Deze groep klanten hebben een bericht ontvangen betreft 'Definitieve schuldopgave' en zullen vanmiddag of vanavond alsnog de juiste communicatie ontvangen. Men mag dit bericht dus als niet verzonden beschouwen!

 

Dank voor u antwoord, dan is dat in ieder geval duidelijk. Gelukkig dat het allemaal wel meevalt. De e-mails zie ik dan vanzelf verschijnen. 

Graag gedaan @JeanM en dat komt helemaal in orde! En jij ook bedankt nog voor deze melding, dat wordt gewaardeerd :)