Beantwoord

Facturen van ouder dan 20 maanden opvragen

  • 31 January 2023
  • 4 reacties
  • 174 keer bekeken

Ik ben opzoek naar mobiel en thuis facturen vanaf januari 2021 t/m augustus 2021. Ik heb al 3 keer met klantenservice gebeld en ik ben bij een kpn winkel ook geweest. De eerste contact heeft een mail adrs gegeven waarheen ik moes mailen om het op te vragen. Die mail blijk niet te bestaan. De 2de contact met de klantenservice heeft me geprobeerd te helpen en zou uiteindelijk die facturen naar mij mailen. Helaas heeft ze alleen de facturen waarover ik toegang heb in de app over 2022 gestuurd in plaats van over 2021. Als laatste heb ik een heel onvriendelijke medewerker aan de telefoon gehad die tegen mij zij dat het onmogelijk is om facturen verder dan 20 maanden terug nog op te vragen, op mijn vraag of ze me met iemand in contact kan brengen die me wel kan helpen was de antwoord nee. Daarom probeer ik toch nog deze route misschien kan iemand mij helpen. 

icon

Beste antwoord door Piet9766 6 February 2023, 20:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Dat zou via de telefonische klantenservice op 0800-0402 ook moeten kunnen, maar het schijnt wat moeilijk te vinden te zijn.

Een KPN moderator hier kan het zeker. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, de klantnummers invult en bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ het 06-nummer en (ter verificatie) de laatste 3 cijfers van de IBAN zet, dan kan die voor je op zoek. Die gegevens zijn daar alleen toegankelijk voor jou en KPN medewerkers.

Door de drukte is er hier wel een wachttijd van zo'n 3 dagen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Piet9766, heb je ze inmiddels al ontvangen? Of zal ik nog even voor je kijken of ik ze kan achterhalen?

 

Hi @Maja_ , ik heb de benodigde facturen gekregen via een KPN XL winkel. 

Reputatie 7
Badge +20

Ah heel fijn @Piet9766! Bedankt dat je het nog even laat weten 🙂