Vraag

Gebeld om mobiele abonnementen af te sluiten nadat we dit al hadden gedaan, hoe kan dit?

  • 2 February 2023
  • 9 reacties
  • 112 keer bekeken

Wij hebben in december 2022 aangegeven dat we per april onze beide mobiele abonnementen ook via KPN willen laten verlopen. Dat is compleet afgerond. We hebben zelfs al de nieuwe simkaarten voor april in huis en krijgen nu al korting op entertainment.

Maar net tegen drie uur worden we gebeld door een medewerker van KPN die ons een combivoordeel abonnement wilde verkopen want dan hadden we toch zus en zo voordeel en dan kregen we op ons (inderdaad ook in december afgesloten) Netflix toch 5 euro voordeel enz.. Want het abo van KPN was toch goedkoper en wat betaalden we wel niet bij onze huidige mobiele provider…. We hebben aangegeven het gesprek niet verder voort te willen zetten met deze KPN medewerker met nummer 0031887751037.

Uiteindelijk werd dat geaccepteerd. Zelfs het belmeniet riedeltje meldde ons dat KPN gebeld zou hebben…. We voelen ons hier toch wel vreemd bij. Denk je alles geregeld te hebben en dan wordt je door KPN gebeld om je nog eens hetzelfde te verkopen, aan te smeren is hier wellicht beter de term.. Worden we hier door KPN belazerd? Of kunnen we maar beter met alles naar elders verkassen? Van dit soort geintjes zijn we niet gediend. Ik hoop nog dat het goed komt maar dit voelt allemaal niet goed aan.

Misschien komt er nog een redelijke reactie? We zullen t zien….


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Bastohof ,

Dat nummer wat jou gebeld heeft, is van een door KPN ingehuurd callcenter. Zijn kunnen niet alles zien van de KPN-klanten. 
 

Ik ben het met je eens dat dit vervelend en irritant is. Maar waarschijnlijk ben je er nu vanaf. 

Dank, dank, maar dat is toch absurd? In december alles al op eigen initiatief geregeld, nu al korting op het entertainment en simkaarten voor april al thuis.

Waarom dan nog een calcenter op ons afsturen. Dat kost niet alleen ergernis bij ons maar ook centen bij de KPN die ze in huurt…

Lijkt er toch op dat ze bij KPN de zaken ook niet op een rijtje hebben.

Ook vind ik het vreemd dat ik me hierover via een forum moet beklagen en dat daarvoor geen andere mogelijkheden bestaan.

Ik hoop dat je gelijk krijgt maar anders is de liefde snel over... 

Reputatie 7
Badge +28

Ik denk niet dat KPN dat callcenter bewust op jou af hebben gestuurd. Die mensen bellen willekeurige potentiële klanten op. 

Mooi, maar ik ben al klant, dus hoor ik niet meer op die lijst met potentiële klanten te staan waaruit naar willekeur een telefoonnummer geprikt wordt. Blijf het een vreemde zaak vinden en niet erg kies van KPN.

Reputatie 7
Badge +24

Bent u met uw thuis abonnement ook klant?

Ja met zo'n Husselabonnement (TV, internet en huistelefoon) en dat al enkele jaren nu. Ben ik op zich tevreden over, met name over de beeldkwaliteit. Had eerder Ziggo wat echt een ramp was (veel blokvorming), dus daarover geen klachten.

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Er is nu een nieuwe abonnementsvorm met nieuwe tv ontvangers. Misschien wilden ze u daar naar over zetten. Maar als u tevreden bent: niks veranderen. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Bastohof ,

Dat nummer wat jou gebeld heeft, is van een door KPN ingehuurd callcenter. Zijn kunnen niet alles zien van de KPN-klanten. 
 

Ik ben het met je eens dat dit vervelend en irritant is. Maar waarschijnlijk ben je er nu vanaf. 

En @Bastohof 

Hebben ze jou verder met rust gelaten? 

Nou, in zoverre, dat ik nog het verzoek kreeg om de Klantenservice te waarderen…. Je begrijpt, dat ik daar niet vrolijk van werd. en niet echt positief kon zijn. Want een firma die je probeert wat te verkopen wat jezelf NB bij henzelf allang geregeld hebt (en dat zou KPN bij een goede administratie toch moeten weten) blijf ik een blunder vinden. Dank voor jouw belangstelling. MVG Coen