Beantwoord

Ik word aangesproken met de verkeerde achternaam in de mail met de factuur

  • 4 January 2023
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik krijg elke keer een mailtje met de verkeerde achternaam. Ik heb bij het aansluiten van mijn abonnement nog nooit deze achternaam gebruikt.

Ik wil dat deze aangepast word naar mijn naam

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 9 January 2023, 15:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @A.M.H., welkom hier. 

Ik begrijp dat de naam aangepast moet worden, dit kan je niet zelf helaas. Ik wil je aanraden om even te bellen met 0800-0402. Dan kan mijn collega dit voor je in orde maken. 

Bedankt

Ik krijg op mijn factuur de verkeerde achternaam de eerste letter staat een d wat een b behoort te zijn kan het online niet zelf aanpassen 

Reputatie 7
Badge +20

@Shadow en Trusty dit kan je inderdaad niet zelf:
 

Hoi @A.M.H., welkom hier. 

Ik begrijp dat de naam aangepast moet worden, dit kan je niet zelf helaas. Ik wil je aanraden om even te bellen met 0800-0402. Dan kan mijn collega dit voor je in orde maken. 

Â