Beantwoord

Adapter glasvezelkastje ontbreekt in nieuwe woning

  • 10 July 2022
  • 8 reacties
  • 214 keer bekeken

Beste KPN,

 

Ik ben recent verhuisd en heb via verhuisservice KPN ook bij mijn nieuwe huis. Echter ontbreekt de adapter van mijn glasvezel box te missen. Graag hoor ik of jullie dat voor ons kunnen oplossen. 
Alvast bedankt.

 

groet,

Geerte en Lukas

icon

Beste antwoord door gdb_lh 11 July 2022, 12:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Vul even je profiel aan, dan kan een moderator met je mee kijken. Waarschijnlijk hebben de oude bewoners deze adapter mee genomen. 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @gdb_lh en welkom op het forum! Dan wordt aansluiten inderdaad lastig. Heb je nu helemaal geen diensten in je nieuwe huis? Kun je een foto sturen van hoe je glasvezelpunt er nu uitziet? Dan kijk ik mee. 

We hebben nu een adapter van ander apparaat gebruikt. Maar die hebben we eigenlijk nodig, daarnaast qua veiligheid denk ik niet ideaal als het niet het origineel is. 

Reputatie 7
Badge +18

Bedankt! Ik heb gekeken, maar heb helaas niet de optie om voor dit glasvezelpunt een losse stroomadapter op te laten sturen. 😕 Wat ik wel kan doen is alsnog een installatiemonteur langs laten komen. Die heeft wel de nodige zaken bij zich en dan heb je dan een stroomadapter die bij het glasvezelpunt hoort. Kun je de huidige ook weer voor het apparaat gebruiken waar het voor bedoeld is. 

De planning zat helaas aardig vol, dus het vroegst mogelijke moment dat ik gepakt heb is 20-07-2022 08:00 - 10:00. Je krijgt een SMS met een bevestiging van de afspraak en een e-mail. Mocht dat moment niet goed uitkomen, dan staat er in de bevestiging ook een link waarmee je de afspraak kunt verzetten. Lukt het je om tot die tijd de stroomadapter die je nu hebt te blijven gebruiken? Ik verwacht niet dat het problemen zal geven, maar controleer af en toe of het allemaal niet te warm wordt. 

Hallo @gdb_lh als je weet wie de vorige bewoners zijn, even navragen misschien, want zij kunnen er toch niets mee.

 

Wat fijn Sanne! 
Na een week zoeken heeft de bewoner toch nog de adapter gevonden. Dus alle moeite voor jou voor niks. Kan ik zo de afspraak met de monteur annuleren?

 

groet

Geerte

Reputatie 7
Badge +21

Wat fijn dat de oude bewoner toch nog de stroomadapter heeft gevonden. Ik heb dit doorgegeven aan de juiste afdeling. Dit is voldoende om deze afspraak te laten annuleren. Succes verder met de verhuizing! 

Dank!