Beantwoord

compensatie oude modem

  • 6 June 2020
  • 17 reacties
  • 150 keer bekeken

Badge

Geachte KPN,

Bij ons vernieuwde abonnement hebben wij ook een nieuwe modem gekregen.

Deze bleek de defect en daardoor hebben we in overleg met de monteur de oude modem gehouden. (V10 ipv V10a)

Nu hebben we de nieuwe factuur gekregen, maar daarin staat geen compensatie ivm de modem. Dit zou wel zo netjes zijn, daar wij de oude modem inmiddels al ruim 2 jaar hebben.

Gaarne uw reactie.

 

Mvg Ralph

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 15 June 2020, 10:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Compensatie, waarvoor? De v10 wordt door velen beschouwd als het beste KPN modem. Ik heb mijn v10 al bijna 4 jaar en er is niets mis mee!!

Reputatie 6
Badge +6

Dag @Ralph1979 , op basis waarvan zou je dan een compensatie verwachten? Dit zijn namelijk geen zaken waar je een compensatie voor krijgt of ik mis ergens iets ;)

Badge

Daar gaat het niet om, de nieuwe modem is defect zoals ik al zei.

Dat de V10 beter is dan de V10a staat er even los van.

Reputatie 6
Badge +6

En daarom krijg je een nieuwe, dat is service. Maar op basis van wat zou je daar bovenop nog compensatie moeten krijgen?

Badge

Daarbij wilde de klantenservice medewerker ons mobiel abbo databundel ivm dit voorval gratis verhogen tot 100gb, alleen hebben we geen kpn mobiel😉

Badge

Compensatie van bijv de aansluitkosten....daar we al klant zijn....🤔 

Badge

Gaat me echt niet om het geld, maar om het gebaar....

Reputatie 6
Badge +6

Als je al klant bent, worden er geen aansluitkosten in rekening gebracht dus die hoeft men ook niet te compenseren.

Badge

En toch staan die op de factuur🤔

Reputatie 6
Badge +6

Dat zou niet zo moeten zijn. Wacht totdat een KPN moderator dit oppakt en die kan alles voor je controleren. Makkelijk is om dan alvast je profiel verder aan te vullen.

Badge

Dank voor je tip, had Mijn profiel al.helemaal ingevuld, dus wacht het dan even af. Thnx

Hoi @Ralph1979 . Ik zie wat verwarrende logs in ons systeem staan.

Je hebt je oude abonnement laten opzeggen en een nieuw abonnement besteld. Klopt dat? Ik zie namelijk een opheffing in het systeem. De aanleiding was dat je geen gebruik kon maken van de aanbieding van gratis superwifi.

Heb je die bij het nieuwe abo wel gekregen?

Reputatie 7
Badge +24

De aanleiding was dat je geen gebruik kon maken van de aanbieding van gratis superwifi.

Heb je die bij het nieuwe abo wel gekregen?

Lijkt me niet toch? Kan pas na 6 maanden...

Badge

Klopt...die heb ik ontvangen...

Reputatie 7
Badge +24

Klopt...die heb ik ontvangen...

De SuperWifi's? Gratis ontvangen? Dan moet u niet zeuren over de aansluitkosten 😁

Klopt...die heb ik ontvangen...

Dan heb je een meevaller gehad. In de voorwaarden staat namelijk dat je minstens 6 maanden geen diensten van KPN moet hebben om weer in aanmerking te komen voor zo'n aanbieding.

De aansluitkosten zijn verder legitiem aangezien je er voor gekozen hebt om op te zeggen en een nieuwe abonnement aan te vragen.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.